Ellencc

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oplader van samsung A50 past niet op powerbank

Ik heb sinds een week een samsung A50. Hiervoor had ik een Samsung J5.

De oplader van de A50 past niet meer op mijn powerbanks.

Ik zoek een verloopstukje, want ik vind het zonde om die powerbanks weg te doen.

Helaas kan ik tot nu toe geen verloopstukje vinden. Waar kan ik dat kopen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Ellencc 
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone. 

Heb je al eens gevraagd bij de makers van de powerbank? Verkopen die niet een verloop stukje? Of al eens bij Media Markt geweest, die verkopen veel plugjes voor allemaal verschillende powerbanks. 
 

Anders eens vragen aan Samsung of langs een Vodafone winkel gaan. Verder zou ik het zelf niet weten. Mocht er iemand hier nog een advies hebben, dan zal die ook wel reageren. 

Geef overigens nog even aan welke Powerbank je hebt. Ook handig om te weten, mocht iemand anders je wel verder kunnen helpen. Maar advies vragen bij de makers van de Powerbank kan je ook doen. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Ellencc 
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone. 

Heb je al eens gevraagd bij de makers van de powerbank? Verkopen die niet een verloop stukje? Of al eens bij Media Markt geweest, die verkopen veel plugjes voor allemaal verschillende powerbanks. 
 

Anders eens vragen aan Samsung of langs een Vodafone winkel gaan. Verder zou ik het zelf niet weten. Mocht er iemand hier nog een advies hebben, dan zal die ook wel reageren. 

Geef overigens nog even aan welke Powerbank je hebt. Ook handig om te weten, mocht iemand anders je wel verder kunnen helpen. Maar advies vragen bij de makers van de Powerbank kan je ook doen. 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Hoi @Ellencc

Wat is ondertussen de status? Ben je nog langs de Media Markt geweest? 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Geen reactie, topic gesloten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic