Beantwoord

Optie voor factuur via mail

  • 15 mei 2019
  • 3 reacties
  • 120 Bekeken

Hallo,

Ik weet dat dit verzoek al vele malen is gedaan. Bij deze nog een keer ! Graag zou ik de mogelijkheid krijgen om de factuur via email te ontvangen!

Waarom? Omdat ik dan instaat ben om alle facturen geautomatiseerd op te slaan en te administreren.
Nu moet ik voor zowel Ziggo als Vodafone inloggen, facturen downloaden, filename aanpassen.
Allemaal volkomen overbodig als jullie gewoon de factuur mailen. Scheelt een hoop werk .
icon

Beste antwoord door Steven 16 mei 2019, 08:47

Hoi @Aldebaran

Het klopt inderdaad dat het niet mogelijk is om de factuur te ontvangen via e-mail.
Ik zal intern aankaarten dat hier vraag naar is. Hopelijk is het in de toekomst wel mogelijk.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Aldebaran
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dan weet ik niet of je ook al meer malen het antwoord hebt gekregen dat je je factuur via je My Vodafone kunnen inzien en downloaden. Wat je zelf ook al aangeeft in je tweede gedeelte. Een hoop werk, valt toch wel mee, je bent er misschien 3 minuten mee bezig.

Op dit moment is het (nog) niet mogelijk om de factuur via e-mail te ontvangen. Hopelijk komt dit er in de toekomst 🙂
Hoi @Aldebaran

Het klopt inderdaad dat het niet mogelijk is om de factuur te ontvangen via e-mail.
Ik zal intern aankaarten dat hier vraag naar is. Hopelijk is het in de toekomst wel mogelijk.
Feedback intern aangekaart.
Topic gesloten.