ErikBrown

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Opwaarderen geweigerd

Ik woon in het buitenland en heb net geprobeerd mijn Nederlandse Vodafone prepaid sim op te waarderen via de Vodafone website . Ik heb betaald met mijn buitenlandse krediet kaart. De bank geeft aan dat het geld is afgeschreven maar de Vodafone web pagina voor het opwaarderen gaf aan dat de betaling mislukt was. De Mijn prepaid web pagina geeft ook mijn oude krediet aan, dus zonder het nu betaalde bedrag. Volgens mijn bank is het wel betaald dus kunt U dit even voor mij controleren en mijn sim alsnog opwaarderen met het betaalde bedrag? Ik heb euro 5 betaald.

Laat mij het even weten als dit langer dan 6 dagen zal duren want anders verlies ik mijn krediet.
3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi ErikBrown
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Hiervoor moet je echt contact opnemen met de klantenservice van Vodafone of een gesprek via chat te starten. Deze mensen kunnen voor je kijken wat er aan de hand is, dit kunnen wij als klanten onderling hier op de Community niet en ook de moderatoren kunnen niet voor je kijken.

Bellen vanuit het buitenland: +31 654500100 (vanaf maandagochtend 08:00 uur weer bereikbaar)
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je nog contact gehad met onze collega's van de klantenservice ErikBrown?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten, geen reactie.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic