yasser2004

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opwaarderen na 12 maanden

Kan ik nog opwaarderen om het te heractiveren na dat ik 12 maanden niet heb opgewaardeerd met mijn prepaid? dit is een extra nummer en niemand kan mij nu bellen
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi yasser2004 & Donja

Nee, het is gewoon niet meer mogelijk.
Als je je prepaid een lange tijd niet meer hebt opgewaardeerd dan werkt het niet meer en kan je ook je nummer niet meer opnieuw laten activeren. Zodra een prepaid nummer is komen te vervallen is het afgelopen en niet meer terug te draaien.

Op de website van Vodafone staat:
Je tegoed en nummer blijven onbeperkt geldig als je het tegoed minimaal 1x in de 6 maanden gebruikt. Pleeg een belletje, stuur een sms'je (naar een betaald nummer) of ga het internet op via ons mobiele netwerk (niet via wifi). Je tegoed opwaarderen kan ook. Je hoeft dus niet 1x per jaar op te waarderen als je nog genoeg tegoed hebt.

Wat gebeurt er als ik mijn nummer 6 maanden niet gebruik?
Dan kun je je tegoed 3 maanden niet gebruiken. Je bent de eerste 2 maanden wel nog bereikbaar.
Waardeer je in die 3 maanden op? Dan blijven je nummer en het tegoed gewoon van jou. Als je niet opwaardeert, sluiten we je nummer af en vervalt je tegoed. Gebruik dus minimaal 1x per 6 maanden je tegoed. Dan weten we dat jouw nummer in de lucht moet blijven.

Hopende dat het hiermee duidelijk is en dat je een antwoord hebt gekregen op je vraag.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Donja

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee,volgens mij kan dat niet,en is het nummer nu geblokkeerd
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi yasser2004 & Donja

Nee, het is gewoon niet meer mogelijk.
Als je je prepaid een lange tijd niet meer hebt opgewaardeerd dan werkt het niet meer en kan je ook je nummer niet meer opnieuw laten activeren. Zodra een prepaid nummer is komen te vervallen is het afgelopen en niet meer terug te draaien.

Op de website van Vodafone staat:
Je tegoed en nummer blijven onbeperkt geldig als je het tegoed minimaal 1x in de 6 maanden gebruikt. Pleeg een belletje, stuur een sms'je (naar een betaald nummer) of ga het internet op via ons mobiele netwerk (niet via wifi). Je tegoed opwaarderen kan ook. Je hoeft dus niet 1x per jaar op te waarderen als je nog genoeg tegoed hebt.

Wat gebeurt er als ik mijn nummer 6 maanden niet gebruik?
Dan kun je je tegoed 3 maanden niet gebruiken. Je bent de eerste 2 maanden wel nog bereikbaar.
Waardeer je in die 3 maanden op? Dan blijven je nummer en het tegoed gewoon van jou. Als je niet opwaardeert, sluiten we je nummer af en vervalt je tegoed. Gebruik dus minimaal 1x per 6 maanden je tegoed. Dan weten we dat jouw nummer in de lucht moet blijven.

Hopende dat het hiermee duidelijk is en dat je een antwoord hebt gekregen op je vraag.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Was bovenstaande informatie duidelijk voor jullie @Donja  en @yasser2004 ?

yasser2004
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja hoor

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Topic gesloten

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic