Ld2000

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opzeg termijn

Hallo beste Vodafone,
Ik heb een abonnement bij jullie tot 12 november lopen. Ik vroeg me af wanneer ik het kan opzeggen en of dit vervroegd gedaan moet. En als laatste of mijn abonnement automatisch doorgaat of verlengd word.

Het beste,
Ld2000
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Ld2000
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als je niets doet dan gaat je abonnement gewoon vanzelf door. Je kan dan na 12 november elke maand je abonnement opzeggen (let op, je hebt wel een maand opzegtermijn). Wil je je abonnement per 12 november opzeggen dan moet je deze minimaal 1 maand voor 12 november opzeggen! Eerder mag natuurlijk ook, maar dan loopt je abonnement gewoon tot 12 november en daarna stopt deze.

Wil je overstappen naar een andere provider en je nummer behouden, zeg dan je abonnement NIET zelf op. Dit doet namelijk de nieuwe provider voor je! Je kan dan 120 dagen voor 12 november al bij je nieuwe provider een abonnement aanvragen en die zorgen dan dat je rond 12 november over stapt (hoef jij niets meer te doen).

Je contract afkopen kan ook, dit moet je dan overleggen met de klantenservice van Vodafone. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag en als het verder duidelijk is, wil je dan dit bericht als Best Antwoord geven. Je helpt daar andere Community gebruikers mee 😉

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Ld2000
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als je niets doet dan gaat je abonnement gewoon vanzelf door. Je kan dan na 12 november elke maand je abonnement opzeggen (let op, je hebt wel een maand opzegtermijn). Wil je je abonnement per 12 november opzeggen dan moet je deze minimaal 1 maand voor 12 november opzeggen! Eerder mag natuurlijk ook, maar dan loopt je abonnement gewoon tot 12 november en daarna stopt deze.

Wil je overstappen naar een andere provider en je nummer behouden, zeg dan je abonnement NIET zelf op. Dit doet namelijk de nieuwe provider voor je! Je kan dan 120 dagen voor 12 november al bij je nieuwe provider een abonnement aanvragen en die zorgen dan dat je rond 12 november over stapt (hoef jij niets meer te doen).

Je contract afkopen kan ook, dit moet je dan overleggen met de klantenservice van Vodafone. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag en als het verder duidelijk is, wil je dan dit bericht als Best Antwoord geven. Je helpt daar andere Community gebruikers mee 😉
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Was de informatie van Energieboy duidelijk voor jou Ld2000 ? Of kunnen we je nog ergens mee van dienst zijn?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic