Timowitz

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Order betaald geen bevesting. Wil telefoon of geld terug beide blijkbaar moeilijk voor Vodafone

8 december: Order telefoon en abo. 197,- betaald geen bevestiging.

9 december veraag: is mijn order aangekomen. Ja, maar in behandeling nog even geduld. 

12 december: Ik heb geen bevestiging, wel betaald. Order vanwege storing fout gegaan moet worden geannuleerd. Waarom annuleren kan deze niet gewoon gecorrigeerd? Nee. Annuleren duurt tot 5 dagen meestal sneller. 5 Dagen?  hoezo?

18 december: Nog steeds geen bevestiging. Order wordt opgepakt. Wat betekend dat? krijg ik toch de telefoon? Nee de annulering wordt opgepakt. de 5 dagen zijn nog niet om.

Ik begin mn gedult te verliezen wat zijn dit voor jaren 80 doorloop tijden. maar goed wens operator toch maar een fijne dag. Ik krijg excuses en de melding dat na annulering het geld binnen 20 dagen op mijn rekening staat.

 

sorry maar waar gaat dit over? Ik heb de operator maar niet gezegt dat ze beter ergens ander kan gaan werken. Dit kan toch niet? Ik eis zsm een telefoon of mn geld terug en dat zonder de voor een groot bedrijf idioot lange doorlooptijden. Dit is een schaamteloze vertoning van onvermogen en slechte interne processen.

 

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11839Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Timowitz 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit is wel een heel erg vervelend verhaal en jammer dat dit zo moet verlopen. Wel goed dat je de Community hebt gevonden om je verhaal te doen. Er zijn hier medewerkers van Vodafone aanwezig die je kunnen helpen. Echter, als alles al in behandeling is, dan kunnen die op dit moment ook niet zoveel meer. Maar misschien dat ze nog wel kunnen zien wat er aan de hand is en wat Vodafone op de achtergrond nu aan het doen is.

Je zult even moeten wachten op een Vodafone medewerker, ik kan je niet helpen, ben ook een klant. Succes in ieder geval en ik hoop dat ze het snel voor je kunnen oplossen. Vanuit mij zelf, toch wel fijne feestdagen gewenst en ik hoop natuurlijk, met telefoon. 

Timowitz
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Excuses voor de typefouten. Blijkbaar best boos.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Timowitz,

 

Ik kan mij voorstellen dat je behoorlijk boos bent. Helaas is het zo dat zodra een order door het systeem vast loopt of geannuleerd wordt, eerst verwerkt wordt voordat er een nieuwe bestelling geplaatst kan worden. Daar gaan een aantal dagen overheen. Waar het precies is mis gegaan en waarom je geen orderbevestiging hebt gekregen kan ik helaas niet voor je controleren. Het bedrag wordt binnen 20 dagen terug gestort op je rekening.  Ik zal je feedback over het proces intern aankaarten zodat dit verbeterd kan worden.. Helaas kan dit niet versnelt worden. Namens Vodafone mijn excuses hiervoor. 


 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic