SV123

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oud telefoonnummer

Hoe kan het zijn dat als mensen naar mijn oude telefoonnummer bellen deze nog steeds over gaat?

Ik ben 2 maanden geleden gewisseld van nummer!

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @SV123 
Maar gaat je nummer dan bij jou over of blijft hij gewoon overgaan en gebeurd er verder niets?
Ik verwacht eigenlijk het laatste en dat wil zeggen dat Vodafone je nummer in de ijskast heeft geplaatst en een aantal maanden moet laten rusten om deze daarna weer vrij te mogen geven aan iemand anders.

Als het nummer toch nog bij je over blijft gaan, en ook je nieuwe nummer, dan zou ik contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, door te bellen, of door een chat te starten en vragen hoe dit komt. Eventueel kan je ook nog een privé bericht sturen via Facebook  of Twitter, mocht het dus toch om het eerste deel van mijn vraag gaan 

Deze mensen kunnen in het systeem kijken, ik niet want dit is een klanten helpen klanten community. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @SV123 
Maar gaat je nummer dan bij jou over of blijft hij gewoon overgaan en gebeurd er verder niets?
Ik verwacht eigenlijk het laatste en dat wil zeggen dat Vodafone je nummer in de ijskast heeft geplaatst en een aantal maanden moet laten rusten om deze daarna weer vrij te mogen geven aan iemand anders.

Als het nummer toch nog bij je over blijft gaan, en ook je nieuwe nummer, dan zou ik contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, door te bellen, of door een chat te starten en vragen hoe dit komt. Eventueel kan je ook nog een privé bericht sturen via Facebook  of Twitter, mocht het dus toch om het eerste deel van mijn vraag gaan 

Deze mensen kunnen in het systeem kijken, ik niet want dit is een klanten helpen klanten community. 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Heb je ondertussen contact gehad met onze klantenservice of kunnen we via de Community nog iets voor je betekenen @SV123 ?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic