Overgang prive naar zakelijk en My Vodafone

  • 1 februari 2019
  • 3 reacties
  • 266 Bekeken

Heb onlangs mijn abonnement verlengt bij jullie. Alleen ben ik overgestapt van privé naar zakelijk abonnement. Met nummerbehoud. Als ik nu inlog met my Vodafone logt die wel in maar geeft die aan dat het abonnement niet bestaat. Als ik wil registreren voor nieuw account geeft die aan dat het nummer al in gebruik is. Wat kan ik doen?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
@Josjha na het omzetten van je abonnement zal het 06-nummer opnieuw gekoppeld moeten worden aan je account. Dat kan via https://www.vodafone.nl/account/overzicht en dan account uitbreiden. Klik op 'Vodafone toevoegen' om het 06-nummer opnieuw te koppelen aan je account. Er volgt dan nog een validatie via sms.
@Marc- correct nadat ik een nummer ontvang per SMS probeer ik hem te valideren. Dit mislukt omdat die aangeeft dat er iets misgaat. Vervolgens word gevraagd om mijn klantnummer en geboortedatum. Van het oude abonnement heb ik een klant nummer welke ik dan invoer. Deze word niet herkend. Van het nieuwe abonnement zou ik waarschijnlijk ook een klantnummer moeten hebben echter heb ik deze nooit ontvangen. Klantenservice geeft aan dat deze op een factuur zou moeten staan echter heb ik van het nieuwe abonnement ook nog geen factuur ontvangen.
Tips waar ik iets mee kan?
Reputatie 7
@Josjha je kunt via de klantenservice verzoeken om het nieuwe klantnummer per sms naar het bijbehorende 06-nummer te laten sturen. Ook kun je het opvragen in een van onze winkels samen met de bijbehorende legitimatie en/of KvK-uittreksel.