Josshhua

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overgestapt van T-Mobile naar Vodafone, eerste factuur klopt niet?

Een goedeavond,

Bij deze wil ik graag in contact komen met een medewerker van de klantenservice, aangezien ik schijnbaar heb betaald voor September 2018 terwijl ik toen nog geen diensten afnam van Vodafone. Het contract startte wel al op 3 september j.l. maar ik zat toen nog bij T-Mobile ( in de vodafone winkel had ik reeds de gsm en simkaart meegekregen) echter was deze nog niet geactiveerd natuurlijk en niet bruikbaar, dit gebeurde op 5 september 2018,aangezien mijn T-mobile abbo pas op 10-10-2018 ging verlopen en niet wilde verlengen.

Ik heb nog 2 sms'en ontvangen op mijn oude gsm dat mijn telefoonnummer werd overgezet ( dit was mijn wens)
Alles ging goed, totdat ik mijn eerste rekening kreeg, hier bleek 107,60 ! afgeschreven te zijn. Dit lijkt mij niet ok aangezien ik in de winkel had aangegeven een abbo voor een bepaald bedrag dat beduidend minder was dan dat.


Met vriendelijke groet,
Jos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Josshhua
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Iemand spreken van Vodafone klantenservice op de Community gaat een beetje moeilijk. Dit is namelijk een klanten helpt klanten Community en het zegt het al, alleen klanten helpen elkaar onderling. Dus mocht je echt administratieve vragen hebben dan kan je beter contact opnemen met de klantenservice van Vodafone door te bellen of via een chat te starten. Deze mensen kunnen in het systeem voor je kijken en je aangeven wat er nu aan de hand is.

Nu is het wel zo dat je eerste rekening er altijd anders uitziet dan de volgende. Dit omdat je resterende dagen hebt of juist dagen over je maand heen. Het is dus altijd anders dan de eerstvolgende facturen. Meer info over facturen kan je vinden op deze pagina. Je hebt het over September 2018, dat is overigens wel al een tijdje terug. Neem aan dat je daar nu pas opeens achter kwam?

Mijn advies is om contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone. Mocht je niet willen bellen of chatten dan kan je ook een privé bericht sturen via Facebook of Twitter. Deze mensen kunnen ook iets dieper in het systeem graven en je er uitleg over geven.

Als je antwoord hebt gehad, laat het dan nog even weten hier. Dan kan de topic gesloten worden en help je er andere gebruikers ook mee. Van elkaar leren is altijd wel erg fijn 🙂 Succes in ieder geval!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Josshhua
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Iemand spreken van Vodafone klantenservice op de Community gaat een beetje moeilijk. Dit is namelijk een klanten helpt klanten Community en het zegt het al, alleen klanten helpen elkaar onderling. Dus mocht je echt administratieve vragen hebben dan kan je beter contact opnemen met de klantenservice van Vodafone door te bellen of via een chat te starten. Deze mensen kunnen in het systeem voor je kijken en je aangeven wat er nu aan de hand is.

Nu is het wel zo dat je eerste rekening er altijd anders uitziet dan de volgende. Dit omdat je resterende dagen hebt of juist dagen over je maand heen. Het is dus altijd anders dan de eerstvolgende facturen. Meer info over facturen kan je vinden op deze pagina. Je hebt het over September 2018, dat is overigens wel al een tijdje terug. Neem aan dat je daar nu pas opeens achter kwam?

Mijn advies is om contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone. Mocht je niet willen bellen of chatten dan kan je ook een privé bericht sturen via Facebook of Twitter. Deze mensen kunnen ook iets dieper in het systeem graven en je er uitleg over geven.

Als je antwoord hebt gehad, laat het dan nog even weten hier. Dan kan de topic gesloten worden en help je er andere gebruikers ook mee. Van elkaar leren is altijd wel erg fijn 🙂 Succes in ieder geval!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's Josshhua?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic