JointCh1L

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Overstappen met gezin van T-Mobile naar Vodafone

Hallo,

Bij ons in het gezin hebben mijn vrouw en ik een abonnement bij T-Mobile.
Die lopen in Maart af.

Onze kinderen hebben een simpele Prepaid kaart in hun telefoon.

Nu willen we graag overstappen naar Vodafone met z'n allen en wel op zo'n manier dat mijn vrouw en ik allebei de keuze krijgen voor een nieuw toestel en de kinderen een SIM Only.

Dit allemaal willen we combineren met een Red Together abonnement.

Is dit het beste om in de winkel aan te vragen ? Dit i.v.m. nummerbehoud, maar ook omdat op de website alleen het eerste toestel deels betaald kan worden, maar het tweede toestel moet de volle pond voor betaald worden.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
JointCh1L
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Wij zijn erover uit.

We gaan over 2 weekjes naar een Vodafone winkel en de hele meuk omzetten naar Vodafone 🙂
i.c.m. Red Together.

160 GB per maand is namelijk wel erg lekker hoor.
Zelf gebruiken mijn vrouw en ik max 10 a 20 GB per maand, maar de kids kijken volop veel Apex en Fortnite filmpjes e.d. op Youtube.

Onbeperkt bellen.

Bereik zal ook geen probleem zijn aangezien we in de randstad wonen.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi JointCh1L
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Goede keuze om over te stappen naar Red Together en ik zou je adviseren om langs een winkel te gaan. Dat gaat wat makkelijker en praat ook wat makkelijker. Uiteraard kan het ook via de website of via de klantenservice van Vodafone maar om nu alles goed te regelen is het misschien handiger om langs een winkel van Vodafone te gaan.

Dus ik zou je adviseren om langs een Vodafone winkel te gaan, kijk hier of er een in de buurt zit.
Succes en laat nog even weten waar de keuze op gevallen is 🙂
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
En, heb je al een besluit kunnen nemen?
Griffioen

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Is dit verstandig Vodafone is veel duurder en mindere dekking. Als je ziggo heb krijg je wel korting en dubbele data maar onbeperkt bij 'tmobile met gezins korting is echt goedkoper.. Mag nu ook verlengen bij Vodafone 10gb onbeperkt bellen voor 28euro. Bij 'tmobile onbeperkt bellen en data voor 30 euro nu omdat mijn vriendin ook is weg gekeken bij Vodafone en naar 'tmobile is gegaan. Tja het is bij Vodafone zo als je geen ziggo heb dan mag je weg

Na 22 jaar konden ze niks voor me doen o alleen bij ziggo kreeg je voordeel
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hi Griffioen
Het is natuurlijk aan iedereen zelf welke beslissing men neemt. Maar om te melden dat Vodafone minder dekking heeft is nogal wat. Voorheen zat ik bij TM en ben daar juist weggegaan omdat ik in mijn omgeving geen bereik had en vaak genoeg er omheen ook niet. Dus het ligt maar net waar je woont. Elke provider heeft plekken waar je minder bereik hebt. En bij de een is het op de ene plek en bij de ander weer ergens anders.

Maar goed, ik laat het zeker aan de TS over om de keuze te maken. En grappig om je eigen tekst als leuk aan te vinken.
Griffioen

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hi energieboy

Wat betreft de plekken met minder bereik heb je inderdaad gelijk . Maar als je kijkt dan heeft 'tmobile toch iets beter bereik. Al kan dat net zijn waar je woont en wil je overstappen. Echter woon in midden van het land nu mijn vriendin 'tmobile heeft en ik nog Vodafone even vergelijk gedaan met snelheid en wat me wel verbaaste is dat 'tmobile 4x zo snel was als vodafone.
Wat mij ook heeft doen overstappen is dat omdat ik geen Ziggo heb en kan krijgen ik max 2 euro korting kan krijgen bij verlening. Ook mijn kinderen hebben leeftijd dat ze telefoon krijgen zit er geen korting op per familie lid. Dan kan ik tot mijn spijt niet anders concluderen dat Vodafone erg duur is met weinig GB
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Graag horen we ook van jou een mening @JointCh1L. Wat heb je uiteindelijk besloten? 🙂
JointCh1L
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Wij zijn erover uit.

We gaan over 2 weekjes naar een Vodafone winkel en de hele meuk omzetten naar Vodafone 🙂
i.c.m. Red Together.

160 GB per maand is namelijk wel erg lekker hoor.
Zelf gebruiken mijn vrouw en ik max 10 a 20 GB per maand, maar de kids kijken volop veel Apex en Fortnite filmpjes e.d. op Youtube.

Onbeperkt bellen.

Bereik zal ook geen probleem zijn aangezien we in de randstad wonen.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Wat een leuk nieuws @JointCh1L!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
TOP!
Welkom alvast bij Vodafone 🙂 :thumbsup:
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic