PaulineTibosch

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overstappen met Vodafone Next

Hi,

Ik heb een abonnement bij KPN en internet en tv bij Ziggo. Nu loopt mijn abonnement eind juli af en mag ik vanaf 3 april verlengen of overstappen. Nu las ik iets over Vodafone Next. Geldt dit ook als je nu nog bij KPN zit maar sowieso over wil stappen naar Vodafone?

Hoor het graag!
4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi PaulineTibosch
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat leuk dat je wilt overstappen van KPN naar Vodafone. Om gelijk antwoord te geven op je vraag: Nee, dit kan niet zoals jij dit wilt. Als je vanuit KPN komt kan je 120 dagen voor einde van je contract, bij KPN, bij Vodafone een nieuw abonnement aanvragen met nummerbehoud. Vodafone zorgt dan dat je abonnement stopt bij KPN en neemt het nummer mee en sluit je dan aan op het nieuwe abonnement. Neem je een nieuw toestel dan krijg je deze, samen met je nieuwe Vodafone SIMkaart, al wel thuis gestuurd. Je kan dus je nieuwe telefoon, die je gekocht hebt bij Vodafone, dan wel gebruiken met je oude KPN kaartje. Wanneer KPN dan stopt doe je het SIM kaartje van Vodafone in je nieuwe toestel en kan je verder bellen bij Vodafone.

Daarnaast krijg je ook nog eens dubbele data en als je een RED abonnement neemt ook nog eens 5,- euro korting en bij Ziggo kan je ook nog een extra pakket nemen. Dat is toch allemaal best lekker, maar voor deze info: Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's en of KVK nummer (zakelijk).

Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Zie voor alle voorwaarden: www.vodafone.nl/non-stop. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.

Zodra het wordt aangesloten, wordt er vanuit ons een sms gestuurd en zie je ook in my Vodafone de dubbele data erbij staan en op je factuur evt de 5 euro korting ( 5 euro korting: Red abonnementen na April 2017 aangesloten).

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
PaulineTibosch kijk gerust ook eens in het bestaande topic over NEXT: https://forum.vodafone.nl/abonnementen-2/vodafone-next-tijd-voor-een-nieuwe-smartphone-267376
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic is nu gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic