maria63

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

PDP identiteit niet geaccepteerd

Ik ben sinds 5 dagen in Dubai en gebruik de Wereldbundel.
Sinds vanmiddag krijg ik de melding PDP identiteit niet geaccepteerd in verschijnt op mijn toestel 3G ipv 4G.
Met deze 3G kan ik niets, het internet werkt in het geheel niet, ook niet vertraagd.
Ik heb inmiddels de klantenservice 2 x aan de telefoon gehad.
Heb mijn telefoon uitgezet 10 minuten en daarna weer aan, vervolgens de vliegtuigmodus aan en uit maar zonder
resultaat.
Verder instellingen gecheckt, ook in orde.
Weer klantenservcie gebeld. Deze raadde mij aan een andere aanbieder te kiezen. Dit heb ik gedaan maar wederom
alleen 3 G en geen 4 G.
Ze hebben uiteindelijk mijn telefoon gereset (op afstand) maar bij het aanzetten van mijn telefoon zonet verscheen
wederom 3 G in plaats van 4 G en kan ik niet het internet op.
Heeft iemand tips hoe ik weer 4G actief kan krijgen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Kun je eens controleren welke APN je hebt? Dit moet live.vodafone.com zijn username: vodafone wachtwoord vodafone.
Deze melding komt vaak in beeld bij een iPhone als de apn niet klopt. Ook kun je eens klikken op reset netwerk instellingen maria63 Energieboy

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi maria63
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Alles wat je zegt zou ik ook melden om je te helpen. Eigenlijk is mijn info ook op en zou ik niet weten wat er nu aan de hand kan zijn. Waar ik nog wel aan dacht is om je SIMkaart in een ander toestel te stoppen en te zien wat er dan gebeurd. Doet die het dan wel of ook niet?

Let daarbij op dat mobiele data en dataroaming aan moet gevinkt zijn, en bij gesprekken op 4g. Je kan ook handmatig een ander netwerk selecteren via aanbieders (heb je ook al gedaan). In het buitenland kan het zijn dat sommige netwerken niet bedoelt zijn voor internet. Afhankelijk natuurlijk van het land waar je verblijft.

Tevens kan je nog eens contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen zien hoe de simkaart is aangemeld op het netwerk, of er een blokkade opstaat etc. (weet niet of ze dit al hebben gecontroleerd met je maar laat ze het nog eens controleren). Het moet daar ook gewoon werken.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Kun je eens controleren welke APN je hebt? Dit moet live.vodafone.com zijn username: vodafone wachtwoord vodafone.
Deze melding komt vaak in beeld bij een iPhone als de apn niet klopt. Ook kun je eens klikken op reset netwerk instellingen maria63 Energieboy
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Steven wrote:
Deze melding komt vaak in beeld bij een iPhone als de apn niet klopt. Ook kun je eens klikken op reset netwerk instellingen maria63 Energieboy

En dat zeg je nu pas 😛
Mooi, heb ik ook weer wat geleerd vandaag. Dank je wel...
Nu hopen dat het ook werkt 🙂
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic is gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic