Beantwoord

per email ontvangen facturen

  • 21 mei 2019
  • 2 reacties
  • 195 Bekeken

Goedemorgen,

Graag ontvangen wij de facturen per email. van Zowel Vodafone als Ziggo.

Het huidige systeem is zeer omslachtig en voor een partij als jullie lijkt het me een kleine aanpassing om facturen automatisch te sturen als ze geüpload zijn, of een reminder te sturen als facturen online gezet zijn.
icon

Beste antwoord door Energieboy 21 mei 2019, 10:41

Hoi @Bart Haan
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Vodafone stuurt je elke maand een sms met daarin een melding dat je factuur klaar staat in je My Vodafone.

Ziggo stuurt je elke maand een mail met daarin informatie dat je factuur klaar staat en wat de kosten zijn. In die mail staat dan ook een link om in te loggen in je Mijn Ziggo. Deze mail kan je online aan- en/of uitzetten.

De facturen per mail versturen doen beide bedrijven niet omdat het dus mogelijk is om deze op te vragen via My Vodafone en Mijn Ziggo. Een reminder krijg je dus wel elke maand.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Bart Haan
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Vodafone stuurt je elke maand een sms met daarin een melding dat je factuur klaar staat in je My Vodafone.

Ziggo stuurt je elke maand een mail met daarin informatie dat je factuur klaar staat en wat de kosten zijn. In die mail staat dan ook een link om in te loggen in je Mijn Ziggo. Deze mail kan je online aan- en/of uitzetten.

De facturen per mail versturen doen beide bedrijven niet omdat het dus mogelijk is om deze op te vragen via My Vodafone en Mijn Ziggo. Een reminder krijg je dus wel elke maand.
Het is inderdaad nog niet mogelijk om de factuur via mail te ontvangen. Ik zal het intern aankaarten.
Voor nu zal ik het topic sluiten.