RexB

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Phone Medic

Hallo mensen...
Ongetwijfeld al eerder ter sprake gekomen, maar bij mij ook €5.00 afgeschreven door PhoneMedic. Wat is dit voor onzin en oplichterij!! Bij elk abbo heb je een bedenk tijd. Ik weet niet eens waarvoor dit is! Weet iemand een oplossing??
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi RexB
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat je zegt, er zijn al meer topics hierover geopend. Even zoeken onder HEALTH en je krijgt een zee aan dit soort betaal smsjes. De website van Payinfo heeft veel informatie over commerciële sms- en internetdiensten. Zo vind je er je aankopen terug en kun je je nummer blokkeren tegen ongewenste sms-diensten. Daar zou ik als eerst heen gaan om betaal smsjes te laten blokkeren, stap 1.

Stap 2, ga naar deze pagina en dien een klacht in bij Vodafone:
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/telefonische-overlast-melden-of-betaalde-diensten-stopzetten.shtml?webSyncID=225ee14d-a37b-5079-0729-7d6b2ecd0c52&sessionGUID=841e5489-b213-5804-9cd2-3e733d41a80d#betaalde-diensten

Vodafone kan dan kijken naar deze betaalde dienst en zoeken samen naar een oplossing voor je.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi RexB
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat je zegt, er zijn al meer topics hierover geopend. Even zoeken onder HEALTH en je krijgt een zee aan dit soort betaal smsjes. De website van Payinfo heeft veel informatie over commerciële sms- en internetdiensten. Zo vind je er je aankopen terug en kun je je nummer blokkeren tegen ongewenste sms-diensten. Daar zou ik als eerst heen gaan om betaal smsjes te laten blokkeren, stap 1.

Stap 2, ga naar deze pagina en dien een klacht in bij Vodafone:
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/telefonische-overlast-melden-of-betaalde-diensten-stopzetten.shtml?webSyncID=225ee14d-a37b-5079-0729-7d6b2ecd0c52&sessionGUID=841e5489-b213-5804-9cd2-3e733d41a80d#betaalde-diensten

Vodafone kan dan kijken naar deze betaalde dienst en zoeken samen naar een oplossing voor je.
RexB
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb er niet om gevraagd om daar lid van te worden!! En helemaal absurd dat er automatisch geld wordt afgeschreven! Dit druist regelrecht in de regels omtrent abonnementen! Ik wil gewoon mijn geld terug.
Inmiddels heb ik via Payinfo e.e.a. stopgezet!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Zoals ik al zei, naar de website gaan van vodafone en je klacht neerleggen. Ze nemen dit dan in onderzoek en nemen contact met je op.

Verder weet ik ook niet hoe het gebeurd kan zijn en wat Vodafone gaat doen. Je zal bet echt op die manier moeten oplossen, hoe vervelend het ook is. Ook al weet je zeker dat je het zelf niet hebt gedaan. Maar deze weg moet iedereen volgen om, eventueel, z’n geld terug te krijgen.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je een klacht bij ons ingediend via bovenstaande link RexB ?
fornix

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Succes met je afhandeling hierin RexB. Ik wacht inmiddels ook al weer een ruime maand op toezegging dat deze ongevraagde dienst vergoed wordt in mijn situatie. Ook heb ik Vodafone te kennen geven dat ik graag de gegevens ontvang waaruit opgemaakt kan worden dat ik uitdrukkelijk heb verklaard deze SMS dienst te willen hebben, dit conform wat onze eigen rijksoverheid verlangt van telefoonaanbieders. Zie ook:
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/telecommunicatie/vraag-en-antwoord/ongewenste-sms-diensten

Het blijft teleurstellend stil aan de kant van Vodafone, inmiddels al weer ruim 10 dagen sinds laatste tegenbericht. Nog enkele maanden en mijn abonnement met Vodafone loopt af, verlenging gaat er meest waarschijnlijk niet inzitten.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Het is natuurlijk heel vervelend en ben het met jullie eens dat Vodafone dit wel wat sneller mag oppakken en afhandelen. Hier heb je als klant niets aan en hoop dan ook dat ze met ons allemaal mee lezen en er iets aan gaan doen.

Succes en hoop op een snel antwoord.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
fornix RexB

Wanneer jullie een klacht hierover hebben ingediend, en hiervan ook een bevestiging van ons hebben ontvangen, krijgen jullie hoe dan ook uiteindelijk bericht over de afhandeling hiervan. Mochten jullie een statusupdate van jouw case wensen, stuur ons dan een privébericht via Twitter of Facebook. Mijn collega's kijken dit dan meteen voor je na.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Mocht er nog een update zijn, dan horen we het graag. Ontvangen we geen bericht meer, dan wordt dit topic op korte termijn gesloten.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic