PaulRoz

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Pre-order ophalen

Beste Vodafone,

Als ik een Red together en together extra abo afsluit kom ik uit op:
Abo 1 (s10+): 69 euro, -5 euro ziggo korting en -3 friends and family korting = 61 euro
Abo 2(s10+): 49 euro, -1 euro ziggo korting en -3 friends and family korting = 41 euro.

Beide met een s10+ 182gb

Tenminste dit werd mij verteld op de klantenservice.
Als ik via de telefoon vanavond deze bestelling plaats, kan ik dan de toestellen vrijdag ophalen of moeten deze worden bezorgd ? Krijg ik dan wel de buds er bij, of als ik betaal in de winkel telt die pin bon dan ?

En de Friends and Family korting, kan ik die ook in de winkel krijgen of alleen online/met bellen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
rightone

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Sharon sorry dat ik nu pas reageer was te druk met mijn nieuwe s10+ 🙂 Het was een actie vanuit de winkel. Je kreeg 25% korting op accesoires als je afgelopen vrijdag de telefoon kwam ophalen in de winkel.

Bekijk in context

11 Reacties 11
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi PaulRoz
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als eerst even zeggen dat je voor een F&F wel een code nodig hebt van iemand bij Vodafone, anders kunnen ze je er niet mee helpen. Daarnaast moet deze afgesloten worden via de speciale website van Vodafone. Als je online je toestellen en abonnement gaat bestellen dan worden deze naar je toegestuurd.

Ik kan mij goed voorstellen, dat je de bestelling zo snel mogelijk wilt ontvangen. Er gaat een aantal werkdagen overheen voordat een toestel wordt uitgestuurd. Dit heeft te maken met de BKR / inkomstenlasten toets, wachtrij etc.

Zodra een toestel verstuurd wordt, ontvang je een track & trace code. Mocht je deze nog niet hebben of afvragen wanneer je deze binnen gaat krijgen dan mag je bellen met mijn Vodafone via 0800-0560. Vodafone is van maandag tot en met vrijdag van 08:00 uur tot en met 21:00 uur en op zaterdag van 09:30 uur tot en met 18:00 uur.

Hopende dat ik je hiermee heb kunnen informeren.
Mocht je nog meer inhoudelijke vragen hebben dan kan je het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hier nog vragen over PaulRoz
https://forum.vodafone.nl/samsung-16/de-nieuwe-samsung-s10-s10-en-s10e-zijn-er-298287 lees je alles over de S10 en de actie met de Buds.
PaulRoz
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Gebeld, kon niet ophalen maar ze bezorgen gewoon op vrijdag 8-03 whooo
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ssuper PaulRoz
Alvast heel veel plezier met de s10
JoeyNB

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Ik heb nog helemaal niks gehoord. Bij mij zeiden ze dat je bericht krijgt wanneer die gaat komen. Heb m toch vrij snel besteld vanaf het moment dat je een pre order kon plaatsen.
rightone

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Kreeg vanavond een sms met daarin de tekst: wij hebben uw bestelling binnen u krijgt 25% korting op vrijdag 7 maart bij afhaal toestel. Excuus voor eventuele drukte.

Het gekke is dat ik mijn abo heb verlengd en dat ik het toestel gewoon maandelijks ga afbetalen. Waar krijg ik nu 25% korting op??? Wie heeft nog meer zo'n sms ontvangen???
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
rightone Kun je mij eens een screenshot van de sms uploaden en het nummer waarmee het verstuurd is? Dan kan ik controleren of deze via ons verstuurd is.
JoeyNB Heb je al een track en trace code ontvangen?
rightone

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Steven heb telefonisch contact gehad met klantenservice en ze gaven aan dat de sms verstuurd was vanuit de winkel, ga vandaag even bij de winkel informeren waar ik 25% korting op "ga" krijgen.
Groet,
Marco
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
We zijn benieuwd naar een update rightone... 🙂
rightone

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Sharon sorry dat ik nu pas reageer was te druk met mijn nieuwe s10+ 🙂 Het was een actie vanuit de winkel. Je kreeg 25% korting op accesoires als je afgelopen vrijdag de telefoon kwam ophalen in de winkel.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ah super 🙂 Heel veel plezier met je nieuwe S10+!
Ik heb het topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic