Beantwoord

Pre order Samsung s10

  • 21 februari 2019
  • 18 reacties
  • 1742 Bekeken

Wanneer kun je de nieuwe Samsung s10 pre orderen? En krijg je daar dan ook de gratis ear buds bij?
Gr. Harry
icon

Beste antwoord door Steven 21 februari 2019, 08:48

Hi @Chief

Welkom op de Community.
Vanaf vandaag kun je de S10 Pre-orderen via onze website https://www.vodafone.nl/shop/
Er is inderdaad nu een actie met de gratis ear buds 🙂


Pre-order een Samsung Galaxy S10 of S10+ en je ontvangt de Wireless Galaxy Buds t.w.v. € 149 cadeau!

Als je tussen 20 februari t/m 7 maart 2019 een Samsung Galaxy S10 of S10+ bestelt, dan krijg je de Wireless Galaxy Buds t.w.v. € 149 cadeau.
[h4]Hoe werkt het?[/h4]
  • Pre-order tussen 20 februari en 7 maart 2019 een Samsung Galaxy S10 of S10+ en registreer je als Samsung member.
  • Ga naar de voor geïnstalleerde Samsung Members app of download hem in de Google Play Store. Ga naar het tabblad 'voordelen' en klik op de Galaxy Buds Reward
  • Vul het aanmeldformulier in en upload daarbij: een kopie van de aankoopbon, een foto van de streepjescode van de verpakking met de EAN-code en het IMEI-nummer.
  • Je kunt je tot en met 8 april 2019 registreren
  • Om mee te doen aan deze actie moet je minimaal 18 jaar of ouder zijn
  • Lees alle aanvullende voorwaarden die van toepassing zijn op deze actie
Correctie: je hebt tot 8 April om te registreren voor de Buds
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

18 reacties

Hi @Chief

Welkom op de Community.
Vanaf vandaag kun je de S10 Pre-orderen via onze website https://www.vodafone.nl/shop/
Er is inderdaad nu een actie met de gratis ear buds 🙂


Pre-order een Samsung Galaxy S10 of S10+ en je ontvangt de Wireless Galaxy Buds t.w.v. € 149 cadeau!

Als je tussen 20 februari t/m 7 maart 2019 een Samsung Galaxy S10 of S10+ bestelt, dan krijg je de Wireless Galaxy Buds t.w.v. € 149 cadeau.
[h4]Hoe werkt het?[/h4]
  • Pre-order tussen 20 februari en 7 maart 2019 een Samsung Galaxy S10 of S10+ en registreer je als Samsung member.
  • Ga naar de voor geïnstalleerde Samsung Members app of download hem in de Google Play Store. Ga naar het tabblad 'voordelen' en klik op de Galaxy Buds Reward
  • Vul het aanmeldformulier in en upload daarbij: een kopie van de aankoopbon, een foto van de streepjescode van de verpakking met de EAN-code en het IMEI-nummer.
  • Je kunt je tot en met 8 april 2019 registreren
  • Om mee te doen aan deze actie moet je minimaal 18 jaar of ouder zijn
  • Lees alle aanvullende voorwaarden die van toepassing zijn op deze actie
Correctie: je hebt tot 8 April om te registreren voor de Buds
This seems incorrect on vodafone.nl - "You can register up to and including 8 March 2019". This is just one day after the preorder period is over. So not that much feasible for the phone to arrive.

The correct date is 8th-April-2019 as provided on samsung website - https://api.my-samsung.com/UploadImages/terms/TermsConditionsLegal_3385.pdf

This needs to be corrected on vodafone.nl.
After 8th of March the pre-order is over @Saurav. The text above is correct.
Steven,

I actually had the same question, and I don't feel like it's answered;

Since I currently have an iphone and am not a samsung member (to become one you have to register a device first), I'm not sure how I will do this before 8 march 2019? If I receive my phone a day late, I can't register it anymore and would be too late to get the app.
How does this work? -This is the main reason I have not ordered it yet.

Thank you in advance,

Nox
Hallo Steven,

Het is mij nog niet helemaal duidelijk.

Volgens de website van Samsung staat er

'Open je Samsung Members-app op je Galaxy S10 of S10+ en ga naar het tabblad Voordelen. Heb je deze app nog niet? Download hem in de Google Play Store'

Nu heb ik op mijn S7 de app gedownload en ik zie het kopje niet staan over buds aanvragen bij voordelen. Dus ik moet zoals de website beschrijft een S10 hebben om de airbuds te bestellen. Echter de S10 wordt pas op zijn vroegst 8 maart geleverd en ik heb tot 7 maart de tijd.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik wel de buds kan aanvragen?

Groet, Wilco
Hi Wilco,

I guess it's not my place to answer, but I found another topic addressing this issue:
https://forum.vodafone.nl/samsung-16/samsung-galaxy-s10-s10plus-298282

Saurav mentions it should be 8 april, and Moderator Marc confirms this and agrees the info on the site should be changed.
The additional conditions also say 8 april.

Is this correct Steven?

🙂
@Steven Vandaag een email ontvangen dat de S10 die ik gepre orderd heb later geleverd wordt ? Aan de telefoon was er gezegd dat er een ruime voorraad zou zijn. ? heb het toestel direct besteld toen het mogelijk was. Ook is er nu niet duidelijk wanneer die wel geleverd gaat worden.

Graag hoor ik wanneer het toestel geleverd gaat worden..

Alvast bedankt.
Vanuit hier heb ik helaas geen inzicht in de voorraad en wat geleverd is door Samsung. Daarnaast zie ik ook niet hoeveel er besteld is en welke als eerste geleverd gaan worden. Het beste kun je hiervoor bellen met onze afdeling status order via 0800-0560 (particulier) of 0800-0500 (zakelijk) @Punked24

@Saurav @Wilco1 En @Nox I am going to check what the first delivery date is. As soon as I know more I will Update this topic.

De buds kunnen ook nog na deze tijd aangebraagd worden via Samsung. Zie hiervoor de website van Samsung. https://www.samsung.com/nl/pre-order/
De pre-order datum loopt tot en met 7 maart. Zie hiervoor ook bovenstaande link. Ik denk dat daar de verwarring ook in zit. Ik zag dat @Marc- het al heeft aangekaart.
Je hebt tot 8 april de tijd om de buds te bestellen.
@Steven - The information previously posted is "You can register up to and including 8 March 2019" but the correct date is 8th April. It's a month of difference. Even though I got informed by Vodafone a few days ago that it will be corrected soon on vodafone.nl, it is still showing the old date.

  • You can register up to and including 8 March 2019
I know @Saurav
We already let the department know about this. I hope it will be changed soon.
Vandaag mijn Samsung s10+ binnen, meteen via de samsung member app mijn earbuds geprobeerd te bestellen.
Na invullen van al mijn gegevens waaronder preorder van 26-2 voor de s10+ krijg ik de melding:

Lijkt het erio dat je niet in aanmerking kan komen voor een cadeau of geld retour. Check nogmaals de bijzondere en algemene voorwaarden.

Eeuuhh.. en nu? als ik de voorwaarden bekijk dan staat mijn telefoon gewoon netjes op de lijst en binnen juiste tijdsvak gepreorderd. Model Galaxy S10+ Prism White 128GB SM-G975FZWDPHN 8801643690076

Met wie moet ik nu contact opnemen?
Krijg je een foutmelding @SvenStrater?
Via https://www.samsung.com/nl/pre-order/ lees je aan welke voorwaarden je moet doen.
Mocht het niet lukken, dan raad ik je aan om contact op te nemen met Samsung. Dit is een actie vanuit Samsung.
Daar lijkt het wel op, in de melding staat letterlijk te tekst:
Lijkt het erop dat je niet in aanmerking kan komen voor een cadeau of geld retour. Check nogmaals de bijzondere en algemene voorwaarden.

Ik heb de voorwaarden doorgelopen en ik voldoe gewoon aan de voorwaarden. Heb inmiddels contact met samsung en deze bevestigen dat ik voldoe aan de voorwaarden. Ze zijn aan het uitzoeken of er is mis is met het aanmeld formulier.
Dit ligt dus puur bij samsung
Oke top, goed om te horen! Ik hoor graag van je hoe dit opgelost wordt door ze.
Hello, I have just received the S10 Plus and when I go to the members app and then click 'benefits' I then click on 'claim nu'.

Unfortunately the app just gives me a blank white screen and nothing else. Anyone else having this issue?
I was told that the gratis earbuds was a Samsung promotion supported by Vodafone. I went to the Samsung website and found nothing on how to get the earbuds.
Hi @Easypuppy and @flipmodefly you can order the buds here: https://www.samsung.com/nl/pre-order/