Dick12345

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Prepaid kaart toevoegen aan My Vodafone Account

Hallo,
Ik heb een account met 1 prepaid nummer. Ik wil daar nog enkele prepaid nummers aan toe voegen.
Heb dit geprobeerd met , Account, Account uitbreiden, etc. maar dit wilt niet want het stopt als ik geboortedatum (01-01-1925 volgens medewerker aan telefoon) en een klantnummer moet ingeven. Wat ik ook in geef het werkt niet.
Contact gehad met klantenservice maar konden mij niet verder helpen (!!!),
Dus maar via forum, hoe krijg ik voor elkaar dat ik meerdere prepaid nummers onder 1 My Vodafone account kan zetten??
Dick
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dick12345
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor het antwoord, maar dit heb ik al geprobeerd maar deze methode werkt dus niet. Kan op deze wijze maar 1 prepaid nr aan mijn account toevoegen.
PS heb ook een ander My Vodafone account en daar heb ik vele prepaid nummers toegevoegd. Dat gaat nu dus helaas niet meer. Daarom een 2e nieuw My Vodafone account aangemaakt maar met bovengenoemd resultaat.

met vriendelijke groet,
Dick

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Dick12345
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend dat dit nu niet lukt. Heb je deze al geprobeerd:
Als je gaat naar https://www.vodafone.nl/account/overzicht kun je klikken op 'Account uitbreiden'. Daarmee kun je een extra Vodafone 06-nummer toevoegen.

Hier zou het toch gewoon moeten lukken. Gaat het nu niet, stuur dan een privé bericht via Facebook of Twitter. Dan bestaat er een kans dat ze je vandaag nog kunnen helpen. Even kan je ook een chat te starten met iemand van de klantenservice.

Succes en hoor nog wel of het is gelukt 😉
Dick12345
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor het antwoord, maar dit heb ik al geprobeerd maar deze methode werkt dus niet. Kan op deze wijze maar 1 prepaid nr aan mijn account toevoegen.
PS heb ook een ander My Vodafone account en daar heb ik vele prepaid nummers toegevoegd. Dat gaat nu dus helaas niet meer. Daarom een 2e nieuw My Vodafone account aangemaakt maar met bovengenoemd resultaat.

met vriendelijke groet,
Dick
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Dick12345
Anders maar even contact opnemen met Vodafone via een privé berichtje te sturen naar Facebook of Twitter. Maar je kan ze ook even bellen of door een chat te starten (bellen kan naar de klantenservice van Vodafone)
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je ondertussen contact met ons opgenomen Dick12345 ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic