Beantwoord

Prepaid maandbundel al actief

  • 29 augustus 2019
  • 7 reacties
  • 284 Bekeken

Mijn 2gb maandbundel is op en ik kan geen nieuwe bundel activeren omdat deze al actief is. Hoe activeer ik de nieuwe databundel?
icon

Beste antwoord door Steven 30 augustus 2019, 15:17

Via https://mobiel.vodafone.nl/prepaid kun je de informatie over de BloX terug vinden @wandelaar.

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @wandelaar
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je kan niet nog eens een maandbundel activeren. Als je maandbundel op is dan ga je vanzelf over op je normale prepaid bundel. Eventueel zou je dan wel een dagbundel kunnen activeren en gebruiken.

Meer info:
https://www.vodafone.nl/support/prepaid/tegoed-opwaarderen.shtml?webSyncID=60409056-ed7b-8be5-e5be-b5b3bb1ecee6&sessionGUID=c8788abc-7371-e1ad-0ed4-e9135160e759#bellen-smsen

https://mobiel.vodafone.nl/prepaid
Heb je hier nog vragen over @wandelaar?
Heb je hier nog vragen over @wandelaar?

Hallo Steven,

Bij de aanschaf van mijn sim kaart ging ik ervan uit dat er telkens een nieuwe bundel geactiveerd kon worden. Waar staat dat deze bundels maar een keer per maand geactiveerd kunnen worden? Als ik dit eerder had geweten had ik deze sim natuurlijk nooit gekocht.
Via https://mobiel.vodafone.nl/prepaid kun je de informatie over de BloX terug vinden @wandelaar.

Bedankt voor je reactie maar hier staat nergens iets over een verplichte minimale duur van 30 dagen. Er wordt gesproken over een geldigheid van één kalendermaand. Nu heb ik mijn data verbruikt binnen de geldige termijn en mag ik geen nieuwe data kopen maar wel een "extra data" bundel aanschaffen. Erg teleurstellend!
Reputatie 6
Jammer om te horen dat je teleurgesteld bent. Echter, alles staat beschreven in onze voorwaarden. Als je klikt op de link "bekijk de prepaid voorwaarden" via de pagina die Steven je gaf, kun je dit teruglezen.
Topic gesloten.