wandelaar

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Prepaid maandbundel al actief

Mijn 2gb maandbundel is op en ik kan geen nieuwe bundel activeren omdat deze al actief is. Hoe activeer ik de nieuwe databundel?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Via https://mobiel.vodafone.nl/prepaid kun je de informatie over de BloX terug vinden wandelaar.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi wandelaar
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je kan niet nog eens een maandbundel activeren. Als je maandbundel op is dan ga je vanzelf over op je normale prepaid bundel. Eventueel zou je dan wel een dagbundel kunnen activeren en gebruiken.

Meer info:
https://www.vodafone.nl/support/prepaid/tegoed-opwaarderen.shtml?webSyncID=60409056-ed7b-8be5-e5be-b...

https://mobiel.vodafone.nl/prepaid
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hier nog vragen over wandelaar?
wandelaar
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven wrote:
Heb je hier nog vragen over wandelaar?


Hallo Steven,

Bij de aanschaf van mijn sim kaart ging ik ervan uit dat er telkens een nieuwe bundel geactiveerd kon worden. Waar staat dat deze bundels maar een keer per maand geactiveerd kunnen worden? Als ik dit eerder had geweten had ik deze sim natuurlijk nooit gekocht.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Via https://mobiel.vodafone.nl/prepaid kun je de informatie over de BloX terug vinden wandelaar.
wandelaar
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je reactie maar hier staat nergens iets over een verplichte minimale duur van 30 dagen. Er wordt gesproken over een geldigheid van één kalendermaand. Nu heb ik mijn data verbruikt binnen de geldige termijn en mag ik geen nieuwe data kopen maar wel een "extra data" bundel aanschaffen. Erg teleurstellend!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Jammer om te horen dat je teleurgesteld bent. Echter, alles staat beschreven in onze voorwaarden. Als je klikt op de link "bekijk de prepaid voorwaarden" via de pagina die Steven je gaf, kun je dit teruglezen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic