Kees 0162

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Prepaid nummer niet geschikt om op te waarderen

Dit is een vervolg op de topic van 15 dagen geleden. Deze is gesloten  maar het probleem is niet opgelost.

Hierbij het laatste overzicht.

Beste antwoord door Kees 0162

Hoi Steven,

Het probleem is opgelost. Misschien dat anderen hier ook wat aan hebben. In het kort wat ik heb gedaan om het probleem op te lossen. Allereerst diverse malen via de website van Vodafone geprobeerd te opwaarderen op al de mogelijke manieren maar telkens de melding dat het nummer niet geschikt is om op te waarderen. een aantal keren gebeld met het service nr. 1200 van Vodafone, men is zeer vriendelijk en men heeft diverse pogingen gedaan om het op te lossen maar zonder resultaat. Ik heb via de de Email om een oplossing gevraagd maar tot op heden geen antwoord gekregen. Wat wel de oplossing was is dat ik gewoon naar de Vodafone winkel in Oosterhout ben gegaan, het probleem uitgelegd men is aan de slag gegaan en tot mijn verbazing was het probleem binnen 15 min. opgelost hoe weet ik niet maar wel opgelost. Alle lof en waardering voor deze Vodafone vestiging. Schijnbaar is men daar toch wat kundiger dan bij Vodafone zelf. Mijn advies is dan ook ga meteen naar een Vodafone winkel. Nogmaals bedankt voor je inzet Steven. Groet, Kees

Tot zover was het opgelost maar ik kan nog steeds niet online opwaarderen, nog steeds de melding dat het nummer niet geschikt is om op te waarderen. Daarna nog contact gehad met Vodafone Men liet weten dat het de aandacht had. Na een paar dagen weer per e-mail naar info gevraagd maar dit is al de tweede keer dat Vodafone niet heeft gereageerd op een e-mail. Men doet het liever per telefoon zodat je niets hebt om op terug te vallen. Hier word ik toch wel moedeloos van dit is geen service van Vodafone. Terugsturen is geen optie want dan ben ik het beltegoed kwijt. Wie heeft enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Groet, Kees

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens en de foutmelding.
Met het eerdere onderzoek dachten ze dat het opgelost was. Helaas is dit niet zo.  Ik heb alsnog het onderzoek voor je aangemaakt. Dit staat bekend onder Case 9218254.Laten we hopen dat het zo snel mogelijk wordt opgelost!

 

Groet,

Steven

Bekijk in context

4 Reacties 4
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Kees 0162 , super dat het opgelost was. Op de mail krijg je binnen 5 werkdagen een antwoord. Kan soms zijn dat het helaas wat langer duurt ivm de drukte.

Kun je mij via een privebericht de volgende gegevens sturen: 06nummer, voor en achternaam, adres, postcode, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. Laat me daar ook weten hoe je probeert op te waarderen en welke foutmelding je krijgt. Dan maak ik hiervoor een onderzoek aan.

Groet, Steven

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens en de foutmelding.
Met het eerdere onderzoek dachten ze dat het opgelost was. Helaas is dit niet zo.  Ik heb alsnog het onderzoek voor je aangemaakt. Dit staat bekend onder Case 9218254.Laten we hopen dat het zo snel mogelijk wordt opgelost!

 

Groet,

Steven

Kees 0162
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Steven, bedankt voor je hulp, hopelijk wordt het opgelost. Groet, Kees

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

De oplossing wordt persoonlijk aan jou teruggekoppeld @Kees 0162. Daarom heb ik het topic nu gesloten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic