Jeroen Ciereman

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Prepaid opwaarderen

Goedenavond,

Ik heb zojuist via de website van Vodafone de prepaid kaart van mijn dochter met € 20,- opgewaardeerd.
Maar kan op die telefoon geen sms ontvangen omdat deze geen service aangeeft omdat beltegoed op is.
Ik vermoed, maar weet niet zeker, dat de telefoon langer dan 6 maanden niet is gebruikt?
Maar ik heb wel 20 euro kunnen betalen via de Vodafone site op dat nummer, bedrag is ook afgeschreven van mijn rekening.

Graag advies hoe ik: of de kaart actief krijg, of de 20 euro krijg teruggestort.

B.v.d. en met vriendelijke groet,

Jeroen Cieremans
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jeroen Ciereman
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Beste Sharon en Energieboy,

De kaart was verlopen. Vodafone heeft contact met mij opgenomen en het bedrag op een nieuwe prepaid kaart gezet. Wel nieuwe nummer, maar goed opgelost. Dank!

MvGr Jeroen

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3479Oplossingen
  • 3099Likes
Hoi Jeroen Cieremans
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oeps, dat is een beetje lastig en vervelend. Via de Community kunnen we dit niet voor je controleren. Ik niet omdat ik een klant ben die graag klanten wil helpen en Vodafone niet vanwege privacy. Daarom kan je het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone door te bellen of, in jou geval, door een chat te starten en te vragen hoe het nu zit met je nummer.

Het kan dus zijn dat je inmiddels langer dan 6 maanden het nummer niet hebt gebruikt en/of heb opgewaardeerd en dan ben je het nummer kwijt. Mocht je toch weer een nieuw Prepaid You kaartje willen, met een nieuw nummer, dan kan je deze gratis aanvragen op deze pagina. Wil je dit niet dan moet je even overleggen met de mensen van de klantenservice wat ze met die 20,- euro willen doen. Daar kan ik natuurlijk niets over zeggen. Vaak is het zo dat tegoed gekocht is en dat men daar niets mee kan doen (ik geef even het ergste scenario door). Maar wie weet willen ze het ook wel terug storten uit coulance, geen idee, dat moet je echt met Vodafone bespreken.

Laat nog even weten hoe het is afgelopen en wat je hebt gedaan.
Fijn weekend in ieder geval gewenst 🙂
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Was de uitleg van Energieboy duidelijk Jeroen Cieremans ?
Jeroen Ciereman
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Beste Sharon en Energieboy,

De kaart was verlopen. Vodafone heeft contact met mij opgenomen en het bedrag op een nieuwe prepaid kaart gezet. Wel nieuwe nummer, maar goed opgelost. Dank!

MvGr Jeroen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3479Oplossingen
  • 3099Likes
Super bedankt dat je het hier nog hebt laten weten.
Fijn dat Vodafone het op deze manier heeft kunnen oplossen.
Veel plezier met je nieuwe You SIMkaart 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic