Alexoo

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Prepaid retourneren

Gisteren heb ik bij de AH een prepaid simkaart gekocht van Vodafone. In de winkel gevraagd of ik dit nummer zou kunnen doorschakelen, maar de medewerker kon dit mij niet vertellen. Toch maar gekocht, er vanuit gaande dat ik dit kon terugbrengen als dit niet kon. Thuis de voorwaarden doorgenomen, zonder het product te openen, en nu blijkt dat automatisch doorschakelen niet mogelijk is. Ik terug naar de AH, maar het product wordt (met bon) niet teruggenomen, omdat het inclusief beltegoed is. Het product is nog niet geopend, zit dicht geseald en is dus niets mis mee. Moet de winkel dit dan niet terugnemen en zo niet, had dit dan niet bij verkoop vermeld moeten worden?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11839Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Alexoo
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit zijn voorwaarden van AH en daar kan Vodafone je niets over zeggen. Daarvoor moet je dus echt contact voor opnemen met AH via hun website of de winkel waar je deze hebt gekocht. Hun regels zou ik zo 123 niet weten dus kan je ook niet zeggen of dit bij AH altijd zo is en hun voorwaarden is.

Sorry maar dit is echt iets tussen jou en AH.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11839Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Alexoo
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit zijn voorwaarden van AH en daar kan Vodafone je niets over zeggen. Daarvoor moet je dus echt contact voor opnemen met AH via hun website of de winkel waar je deze hebt gekocht. Hun regels zou ik zo 123 niet weten dus kan je ook niet zeggen of dit bij AH altijd zo is en hun voorwaarden is.

Sorry maar dit is echt iets tussen jou en AH.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je het uiteindelijk nog kunnen retourneren bij de AH @Alexoo?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic