Beantwoord

Prijzen BloX kloppen niet

  • 11 mei 2019
  • 7 reacties
  • 344 Bekeken

In de Vodafone app staan de volgende prijzen voor de BloX voordeelbundels voor abonnementen, Extra data EU: 1, 3, 5, 10 GB voor resp. € 7,50, €15, €20, €30. Als je die echter wil aanzetten in My Vodafone worden hogere prijzen vermeld, nl. resp. €7,50, €17,50, €25,-, €40,-. Vergissing in het nadeel van de klant? Graag duidelijkheid en aanpassen.
icon

Beste antwoord door Energieboy 11 mei 2019, 18:54

Ik heb zojuist alvast een melding gemaakt via de feedback button in de app. Dan zijn ze in ieder geval al op de hoogte dat het niet goed gaat. Maar ik zou toch even de klantenservice van Vodafone bellen of even chatten 😀
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

7 reacties

Overigens kostte 10 GB vorig jaar € 30,-. Een verhoging van 33% lijkt me belachelijk veel. Wat vinden jullie?
Reputatie 7
Badge +17
Hoi @pgonggrijp
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend dat de prijzen niet hetzelfde zijn van wat je moet betalen en de info op de website van Vodafone. Je mag er toch van uitgaan dat deze prijzen correct zijn: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/blox/extra-europese-data.shtml

Wil je het zeker weten dan kan je het best nu contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, door ze te bellen of door een chat te starten. Deze moeten toch de juiste prijzen weten en ik verwacht dat er in de app iets niet goed staat.

Een melding maken in de app kan je ook doen maar dan duurt het langer voor je antwoord hebt. Mocht het antwoord van de klantenservice van Vodafone zijn dat het in de app niet goed staat, dan kan je in de app altijd nog een feedback geven. Dan komt het bij de juiste afdeling!

Laat nog even weten wat de prijzen zijn. Ben zelf nu ook wel benieuwd.
Reputatie 7
Badge +17
Ik heb zojuist alvast een melding gemaakt via de feedback button in de app. Dan zijn ze in ieder geval al op de hoogte dat het niet goed gaat. Maar ik zou toch even de klantenservice van Vodafone bellen of even chatten 😀
Reputatie 6
Heb je ondertussen contact gehad met onze klantenservice @pgonggrijp ?
Ik heb mijn klacht per email ingediend. Wel bevestiging van ontvangst, nog geen antwoord.
Je krijgt binnen 5 werkdagen een antwoord op je mail @pgonggrijp
Het is nog heel even afwachten.
Omdat er geen reactie meer is gepost, topic gesloten.