pgonggrijp

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Prijzen BloX kloppen niet

In de Vodafone app staan de volgende prijzen voor de BloX voordeelbundels voor abonnementen, Extra data EU: 1, 3, 5, 10 GB voor resp. € 7,50, €15, €20, €30. Als je die echter wil aanzetten in My Vodafone worden hogere prijzen vermeld, nl. resp. €7,50, €17,50, €25,-, €40,-. Vergissing in het nadeel van de klant? Graag duidelijkheid en aanpassen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Ik heb zojuist alvast een melding gemaakt via de feedback button in de app. Dan zijn ze in ieder geval al op de hoogte dat het niet goed gaat. Maar ik zou toch even de klantenservice van Vodafone bellen of even chatten ?

Bekijk in context

7 Reacties 7
pgonggrijp
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Overigens kostte 10 GB vorig jaar € 30,-. Een verhoging van 33% lijkt me belachelijk veel. Wat vinden jullie?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi pgonggrijp
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend dat de prijzen niet hetzelfde zijn van wat je moet betalen en de info op de website van Vodafone. Je mag er toch van uitgaan dat deze prijzen correct zijn: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/blox/extra-europese-data.shtml

Wil je het zeker weten dan kan je het best nu contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, door ze te bellen of door een chat te starten. Deze moeten toch de juiste prijzen weten en ik verwacht dat er in de app iets niet goed staat.

Een melding maken in de app kan je ook doen maar dan duurt het langer voor je antwoord hebt. Mocht het antwoord van de klantenservice van Vodafone zijn dat het in de app niet goed staat, dan kan je in de app altijd nog een feedback geven. Dan komt het bij de juiste afdeling!

Laat nog even weten wat de prijzen zijn. Ben zelf nu ook wel benieuwd.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Ik heb zojuist alvast een melding gemaakt via de feedback button in de app. Dan zijn ze in ieder geval al op de hoogte dat het niet goed gaat. Maar ik zou toch even de klantenservice van Vodafone bellen of even chatten ?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je ondertussen contact gehad met onze klantenservice pgonggrijp ?
pgonggrijp
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb mijn klacht per email ingediend. Wel bevestiging van ontvangst, nog geen antwoord.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Je krijgt binnen 5 werkdagen een antwoord op je mail pgonggrijp
Het is nog heel even afwachten.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Omdat er geen reactie meer is gepost, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic