AvdW

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Prive-nummer met vraag over mijn email

Ik ben net gebeld door een prive-nummer. De man aan de andere lijn zei dat hij van Vodafone was. Hij vertelde dat door een fout in het systeem van vodafone, zij mijn email adres kwijt zijn. Of ik mijn email adres aan hun door kon geven.
Dat heb ik geweigerd en hij heeft ook niet aangedrongen, maar ik vond het een raar telefoongesprek,

Is dit inderdaad aan de gang bij vodafone of waren dit boeven?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik zal de feedback betreft het anoniem bellen intern doorzetten.

Bekijk in context

7 Reacties 7
PeteMonti

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik ben ook net gebeld. Klant administratie Vodafone had mijn e-mail nodig. Raar toch?. Maar hoe kan mens weten dat de bel echt is?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi AvdW & PeteMonti
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Vodafone zegt dat ze mensen kunnen bellen die net klant zijn geworden en dan de gegevens willen controleren. Het kan dus goed zijn dat het een controle telefoontje is geweest maar vertrouw je het niet, gewoon ophangen en verder niet op ingaan!

Fijne Feestdagen
AvdW
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik ben al ruim 15 jaar klant van Vodafone. Bijzondere manier van werken en/of vaag verhaal.
Ik ga er vanuit dat een incident was.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
AvdW wrote:
Ik ben al ruim 15 jaar klant van Vodafone. Bijzondere manier van werken en/of vaag verhaal.
Ik ga er vanuit dat een incident was.

Kan maar zo zijn dat ze hebben gedacht: Die klant is al 15 jaar bij ons en we gaan eens vragen of alles nog wel correct is. Misschien hebben ze inmiddels een nieuw mail adres of zo. Zeker als je dan zo lang al klant bent.

Hoe dan ook, ben het met je eens dat Vodafone gewoon met een NUMMER MOET uitbellen zodat de klant kan zien dat het echt Vodafone is. Laten ze daar eerst maar eens aan beginnen en dan is de onzekerheid ook verdwenen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik zal de feedback betreft het anoniem bellen intern doorzetten.
Barthessos

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik werd ook net gebeld, omdat ze mijn voornaam en email wilden weten. Ik heb dat gegeven, maar realiseerde me later dat het inderdaad wel eens een vorm van oplichting zou kunnen zijn.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic