William73

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Probleem

Hallo,

Toen ik in 2017 onze abonnementen bij jullie afsloot (3 stuks) kregen wij te horen dat we nu ook recht hadden op een gratis extra pakket (movies en series ondemand, sport of kinder). Maar door medische operaties ed en overlijdenissen in de familie niet eerder kunnen regelen (hoofd stond er niet aan om het te regelen). Gisteren belde ik ziggo op om het te regelen voor movies en series ondemand, de dame zei ik regel het gelijk voor jullie.
Nu komt het GROTE probleem, vandaag kon ik mijn favoriete kanalen niet bekijken, want daar stond op (zie foto code E16-4). Ik ziggo gebeld en kreeg te horen dat wij nu pakket XL/XXL hebben en dat niet samen kan gaan met het gratis pakket movies en series ondemand L.
Dus nu is alles weer terug gezet omdat ik mijn favoriete kanalen niet wil missen. Ik zei geef dan maar korting op mijn abonnement, kreeg te horen dat kan ik niet doen kan alleen sport of kinderen toevoegen.
Ik zei doe dan maar sport (niet dat ik het kijk) maar heb liever korting of het bewuste pakket wat wij wilden.
Ik hoop op een spoedig antwoord van u.

Met vriendelijke groet,

W. A. Koolschijn

Het ziggo abonnement staat al heel lang op naam van mijn vrouw

23-07-1969
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi William73
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend allemaal en sterkte de komende tijd.
Wat ik nu ga zeggen is nog vervelender want dit is een Community voor vragen over Vodafone en je hebt een vraag over Ziggo. Voor vragen over Ziggo moet ik je echt doorverwijzen naar de Community van Ziggo. Die kunnen namelijk de aanvragen bekijken en je verder helpen. Dit kunnen ze niet bij Vodafone 😞

Daarom kan je het best direct je vraag daar stellen en als je nu slim bent dan zet je in het bericht dat ik, Energieboy, je hebt doorverwezen naar de Community van Ziggo en dan zet je in het bericht ook gelijk: @Lycke Ziggo wil jij me hiermee helpen. (als je @ zet dan kan je Lycke ingeven en dan komt er vanzelf Lycke Ziggo te staan).

Ik had het liever anders gedaan maar er is geen andere mogelijkheid of weg. Zou je dat willen doen aub, dan ben je echt het snelst geholpen. Je kan je vraag hier stellen: https://community.ziggo.nl/stel-je-vraag-211

Succes en laat even weten of het is gelukt. Je moet echt op die andere Community zijn, sorry.
Maar met de hulp van Lycke zal het zeker wel lukken 😉

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi William73
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend allemaal en sterkte de komende tijd.
Wat ik nu ga zeggen is nog vervelender want dit is een Community voor vragen over Vodafone en je hebt een vraag over Ziggo. Voor vragen over Ziggo moet ik je echt doorverwijzen naar de Community van Ziggo. Die kunnen namelijk de aanvragen bekijken en je verder helpen. Dit kunnen ze niet bij Vodafone 😞

Daarom kan je het best direct je vraag daar stellen en als je nu slim bent dan zet je in het bericht dat ik, Energieboy, je hebt doorverwezen naar de Community van Ziggo en dan zet je in het bericht ook gelijk: @Lycke Ziggo wil jij me hiermee helpen. (als je @ zet dan kan je Lycke ingeven en dan komt er vanzelf Lycke Ziggo te staan).

Ik had het liever anders gedaan maar er is geen andere mogelijkheid of weg. Zou je dat willen doen aub, dan ben je echt het snelst geholpen. Je kan je vraag hier stellen: https://community.ziggo.nl/stel-je-vraag-211

Succes en laat even weten of het is gelukt. Je moet echt op die andere Community zijn, sorry.
Maar met de hulp van Lycke zal het zeker wel lukken 😉
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels contact gehad via de Community van Ziggo William73?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic