Beantwoord

Probleem met Simkaart


Reputatie 2
Badge +1
Beste Vodafone,

Na de problemen met geen Netwerkdekking in huis door de uitfasering van de Femtocel is er nu nog een probleem, sinds aantal dagen krijg ik de melding Simkaart niet Toegestaan dit gebeurt als hij op Wifi staat, heb een screenshot bijgesloten. Zijn er werkzaamheden, of wordt er iets met netwerk in huis gedaan, wie gaat het mij vertellen, omdat ook mijn mail naar Vodafone nog niet is beantwoordt.

icon

Beste antwoord door xGarfieldx 7 januari 2019, 18:03

Het ligt gelukkig niet aan me simkaart en ook niet aan de telefoon, wel zijn er werkzaamheden in onze regio aan de gang, om ook onze abonnementen van 4G in huis te geven waar we nu af en toe als het rustig is wel 4G tot 4G+ maar deze schakeld weer terug naar G of E

Vodafone is er mee bezig dit signaal te gaan versterken en dat duurd even, en kan ook deze melding gegeven hebben.

In april mag ik een ander toestel uitzoeken en dat wordt een overstap, maar blijf wel bij Vodafone en Ziggo.

Enige waar ik nog geen antwoord op krijg en heb is de netwerkdekking, die blijft nihil op niks hier en is knap lastig, maar daar heb ik al een ander topic over, laten we dit bij deze topic houden.

Bekijk origineel

9 reacties

Via http://voda.fo/ne/3ugam raad ik je aan om de Network check te doorlopen @xGarfieldx
Hierdoor kun je achterhalen of er werkzaamheden, blokkades etc. actief zijn op je nummer of postcode. Zijn er geen storingen etc. dan kun je aan het einde een onderzoek laten aanmaken voor de Network crew. Zij kunnen achterhalen wat er aan de hand is.

Wel raad ik je aan om van te voren de simkaart eens in een ander toestel te stoppen. Hierdoor kun je uitsluiten of het probleem niet in het toestel ligt.
Ligt het bij de simkaart, dan raad ik je sowieso een simwissel aan. Dit kun je doen in een Vodafone winkel.
Reputatie 2
Badge +1
Oke dank je wel, ik ga even de link raadplegen en de dingen uitvoeren, ik koppel het hier even terug naar jullie, dan is er een feedback terug.
Top! We horen het graag @xGarfieldx
Dan kunnen wij weer andere klanten hiermee helpen 🙂
Reputatie 5
Had je nog feedback voor ons @xGarfieldx?
Reputatie 2
Badge +1
Het ligt gelukkig niet aan me simkaart en ook niet aan de telefoon, wel zijn er werkzaamheden in onze regio aan de gang, om ook onze abonnementen van 4G in huis te geven waar we nu af en toe als het rustig is wel 4G tot 4G+ maar deze schakeld weer terug naar G of E

Vodafone is er mee bezig dit signaal te gaan versterken en dat duurd even, en kan ook deze melding gegeven hebben.

In april mag ik een ander toestel uitzoeken en dat wordt een overstap, maar blijf wel bij Vodafone en Ziggo.

Enige waar ik nog geen antwoord op krijg en heb is de netwerkdekking, die blijft nihil op niks hier en is knap lastig, maar daar heb ik al een ander topic over, laten we dit bij deze topic houden.
AH dat verklaart het inderdaad! Dankjewel voor de terugkoppeling @xGarfieldx
Reputatie 2
Badge +1
Graag gedaan en mocht er binnenkort nog iets veranderen dan meld ik het vanzelf op de community.😉
Top dan horen we het graag!
Topic gesloten.

Reageer