Dave!

Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes

Probleem met Simkaart

Beste Vodafone,

Na de problemen met geen Netwerkdekking in huis door de uitfasering van de Femtocel is er nu nog een probleem, sinds aantal dagen krijg ik de melding Simkaart niet Toegestaan dit gebeurt als hij op Wifi staat, heb een screenshot bijgesloten. Zijn er werkzaamheden, of wordt er iets met netwerk in huis gedaan, wie gaat het mij vertellen, omdat ook mijn mail naar Vodafone nog niet is beantwoordt.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes
Het ligt gelukkig niet aan me simkaart en ook niet aan de telefoon, wel zijn er werkzaamheden in onze regio aan de gang, om ook onze abonnementen van 4G in huis te geven waar we nu af en toe als het rustig is wel 4G tot 4G+ maar deze schakeld weer terug naar G of E

Vodafone is er mee bezig dit signaal te gaan versterken en dat duurd even, en kan ook deze melding gegeven hebben.

In april mag ik een ander toestel uitzoeken en dat wordt een overstap, maar blijf wel bij Vodafone en Ziggo.

Enige waar ik nog geen antwoord op krijg en heb is de netwerkdekking, die blijft nihil op niks hier en is knap lastig, maar daar heb ik al een ander topic over, laten we dit bij deze topic houden.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Via http://voda.fo/ne/3ugam raad ik je aan om de Network check te doorlopen xGarfieldx
Hierdoor kun je achterhalen of er werkzaamheden, blokkades etc. actief zijn op je nummer of postcode. Zijn er geen storingen etc. dan kun je aan het einde een onderzoek laten aanmaken voor de Network crew. Zij kunnen achterhalen wat er aan de hand is.

Wel raad ik je aan om van te voren de simkaart eens in een ander toestel te stoppen. Hierdoor kun je uitsluiten of het probleem niet in het toestel ligt.
Ligt het bij de simkaart, dan raad ik je sowieso een simwissel aan. Dit kun je doen in een Vodafone winkel.
Dave!
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes
Oke dank je wel, ik ga even de link raadplegen en de dingen uitvoeren, ik koppel het hier even terug naar jullie, dan is er een feedback terug.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Top! We horen het graag xGarfieldx
Dan kunnen wij weer andere klanten hiermee helpen 🙂
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Had je nog feedback voor ons @xGarfieldx?
Dave!
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes
Het ligt gelukkig niet aan me simkaart en ook niet aan de telefoon, wel zijn er werkzaamheden in onze regio aan de gang, om ook onze abonnementen van 4G in huis te geven waar we nu af en toe als het rustig is wel 4G tot 4G+ maar deze schakeld weer terug naar G of E

Vodafone is er mee bezig dit signaal te gaan versterken en dat duurd even, en kan ook deze melding gegeven hebben.

In april mag ik een ander toestel uitzoeken en dat wordt een overstap, maar blijf wel bij Vodafone en Ziggo.

Enige waar ik nog geen antwoord op krijg en heb is de netwerkdekking, die blijft nihil op niks hier en is knap lastig, maar daar heb ik al een ander topic over, laten we dit bij deze topic houden.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
AH dat verklaart het inderdaad! Dankjewel voor de terugkoppeling xGarfieldx
Dave!
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes
Graag gedaan en mocht er binnenkort nog iets veranderen dan meld ik het vanzelf op de community.:wink:
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Top dan horen we het graag!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic