Vraag

Problemen met gebeld worden

  • 8 juli 2019
  • 5 reacties
  • 270 Bekeken

Sinds een aantal dagen heb ik problemen met inkomende telefoontjes.

Ik zie de belletjes wel binnen komen, maar na een aantal keer overgaan stopt het.
De persoon die mij belt hoort helemaal niets, dus hoort de telefoon ook niet overgaan.

Zelf bellen is geen probleem.

Hoop dat jullie meer weten & mij kunnen helpen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Regina.bee
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Misschien dat dit helpt en dan zou het snel opgelost zijn.
Probeer eens code #200## te bellen. Dan zet je alle doorschakelingen uit.
Je zou het eens kunnen proberen ;)

Als het dan nog niet lukt, probeer je SIMkaart eens in een ander toestel of die van iemand anders in jou toestel. Dan kan je zien of het aan je SIMkaart ligt of aan je toestel, dat kan natuurlijk ook nog. Al hoewel ik verwacht dat het met bovenstaande code al snel is opgelost.

Laat nog maar even weten 🙂
@Energieboy Thanks voor je snelle reactie!

Heb de eerste optie geprobeerd maar krijg het volgende:
"Fout bij uitvoeren verzoek. Onbekende fout"

Zal ook nog eens proberen of het wisselen van toestel helpt. Zou het in dat geval dan aan mijn toestel liggen?

Thanks!
Reputatie 7
Badge +17
Geen idee, het kan overal aan liggen ;)

Kan ik al mijn doorschakelingen in één keer uit zetten?
Alle doorschakelingen via het Vodafone netwerk kun je in één keer uitzetten door te bellen naar de volgende code: ##002#

Sorry, ik had de # omgedraaid. Misschien dat je hier nog eens kan proberen
Excuus @Regina.bee
Is het daarmee gelukt @Regina.bee?
Geen reactie, topic gesloten.