Problemen met het gebruik van mobiele data - OPGELOST

  • 11 juli 2019
  • 3 reacties
  • 410 Bekeken

Update: 02:59 uur

Iedereen kan vanaf 2:40 uur weer gebruik maken van mobiele data.

Mocht je onverhoopt toch nog problemen ervaren zet dan je toestel even in vliegtuigstand zodat je toestel opnieuw verbinding maakt met het netwerk.

------------
Op dit moment ervaren we problemen met het gebruik van mobiele data. We zijn aan het onderzoeken wat er precies aan de hand is om dit zo snel als mogelijk op te lossen.

Om een melding te ontvangen zodra er nieuws is over deze verstoring, klik je op 'Topic volgen' onderaan dit bericht. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst door te klikken op 'Inloggen'.

Verkorte link naar dit topic: http://voda.fo/ne/tecis

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Update 01:56 uur

Het is langzaamaan weer mogelijk om gebruik te maken van mobiele data. Doordat alle smartphones tegelijk de verbinding met 4G willen aangaan ontstaat er een wachtrij. Om ervoor te zorgen dat alle klanten zo snel mogelijk weer kunnen internetten brengen we gefaseerd de mobiele data weer op gang.

Een handige tip: zet je telefoon even op vliegtuigstand.
Update 02:32 uur

Gelukkig kunnen we melden dat 2G, 3G en 4G weer werkt. Alleen merken we dat sommige klanten problemen kunnen ervaren omdat er nog geen data beschikbaar is. Dit zijn we nu verder aan het onderzoeken.
Update 02:59 uur

Iedereen kan vanaf 2:40 uur weer gebruik maken van mobiele data.

Mocht je onverhoopt toch nog problemen ervaren zet dan je toestel even in vliegtuigstand zodat je toestel opnieuw verbinding maakt met het netwerk.