redo2015

Stamgast
  • 67Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes

Problemen met Pie update

Beste mensen, kunnen jullie voor iedereen duidelijk zijn wat er met pie voor Vodafone aan de hand zit. Gewoon openheid van zaken.
Zullen jullie een hoop klanten blij mee maken.
Gewoon een ideetje, of het nu S8, S9 note 9.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi redo2015

Zodra er iets bekend is over een update, zullen wij dit posten. Zoals in het andere topic al aangegeven is, zal deze update voor de S9 en S9+ in februari uitgerold gaan worden.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi redo2015

Zodra er iets bekend is over een update, zullen wij dit posten. Zoals in het andere topic al aangegeven is, zal deze update voor de S9 en S9+ in februari uitgerold gaan worden.
Angelop

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste steven
Ik vind het leuk dat je mijn topic sluit hoor maar kun jij nou niet eens,als belangrijke moderator meer duidelijkheid geven over dat update 9 gebeuren,alles wat ik lees lijkt niet te kloppen,vodafone had wel informatie als je ze belt,maar verder het forum an vodafone is een en al lucht,niks concreets,en zo weinig duidelijkheid,het beste is afwachten en niks doen denk ik!
Angelop

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
En als vodafone weet dat er zoveel onduidelijkheid is over zo'n update,waarom dan geen mailtje of zoiets,het maandelijks afschrijven lukt ze toch ook goed,het is net de belastingdienst,en branded of unbranded toestel,ik moest gisteren uitleggen aan een medewerker van vodafone wat dat inhield,ja kom op he,sorry hoor...amateurs
redo2015
topicstarter
Stamgast
  • 67Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
Angelop wrote:
Beste steven
Ik vind het leuk dat je mijn topic sluit hoor maar kun jij nou niet eens,als belangrijke moderator meer duidelijkheid geven over dat update 9 gebeuren,alles wat ik lees lijkt niet te kloppen,vodafone had wel informatie als je ze belt,maar verder het forum an vodafone is een en al lucht,niks concreets,en zo weinig duidelijkheid,het beste is afwachten en niks doen denk ik!


Dat bedoel ik dus geef een duidelijkheid aan de mensen wat probleem is .maak de mensen eens blij .gewoon eerlijk zijn joh we hebben geen tijd of geen mensen . we snappen het niet . openheid van zaken dat kan toch wel .de klanten service is inderdaad ruk en net als de winkel .maar op het forum verwacht ik meer .
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Op dit moment is er geen meer informatie Angelop, zodra er meer informatie is, zal ik dit zeer zeker posten.
Daarnaast gaat er al een topic over, dat is de reden dat ik hem ook dicht heb gezet. Hierdoor blijven reacties in een topic.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic op slot gezet.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic