Niky1

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Problemen na laatste update Samsung a7

Update: door

Mensen horen mij niet meer aan de telefoon valt steeds weg. Ook geeft hij aan netwerk problemen dit alles na update 28 maart
Mensen horen mij niet meer aan de telefoon valt steeds weg. Ook geeft hij aan netwerk problemen dit alles na update 28 maart
23 Reacties 23
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dat is niet handig Niky1
Ik raad je aan om een back up te maken van je toestel. Daarna deze eens terug te zetten naar fabrieksinstellingen.
Mocht dat niet werken, raad ik aan om de stappen via onze network check te doorlopen. Om toch voor de zekerheid te controleren of er geen werkzaamheden etc zijn.
Laat je weten of het gelukt is?
Niky1
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ben na vodafoon winkel geweest die hebben hem terug gezet na fabrieks instellingen. Nog steeds het zelfde komt waarschijnlijk door laatste update!!!
Niky1
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Maar zal zeker ook nog eens netwerk check doen. Want dit is zo vervelend!!!
Niky1
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb de check gedaan....die had ik gister avond al gedaan zag ik? ik w8 nog maar even af misschien komt een nieuwe update omdat het daar aan lag. Maar super bedankt steven!
Niky1
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Steven sorry was je vergeten te benoemen eerste keer dat ik op het forum zit?
FIXFOX

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem ook na de laatste update
Als ik bel horen ze mijn niet maar ik hun wel
En de verbinding valt weg nieuwe sim kaart geplaatst maar help ook niet. Ik denk haast zeker dat het aan de laatste update licht en is erg lastig als je niet kunt bellen ik heb al een paar gesprekken moeten missen en heb mijn sim kaart maar in mijn oude toestel geplaatst en dan is er niets aan de hand
Hoe wordt dit opgelost
Toestel is nog geen 2 maanden oud
Niky1
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Echt zo irritant hè FIXFOX daarom ben ik na de vodafoon winkel gegaan vanmorgen. Hun konden daar niks aan doen. Daar was idd bekent dat er een bug in de laatste update zat!!! Hopelijk krijgen we snel een nieuwe update van Samsung.
Niky1
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb het toestel ook pas 2 maanden grrrr hoe zouden we Samsung kunnen benaderen? Misschien zijn ze er al aan het werken....Ik hoop het tenminste
FIXFOX

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben nieuw hier en weet nog niet hoe het hier toe gaat
Maar ik ben het helemaal eens met je niky1
Heb je een telefoon kun je niet eens bellen en hoe ze dit gaan oplossen weet ik nu ook niet en ik heb wel een tel nummer van Samsung maar of dat helpt weet ik ook niet ik ben ook al 2 keer naar de winkel geweest maar als het om een update gaat weet ik ook niet of ze er iets aan kunnen doen aleen maar hopen dat er nog vele klachten over komen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het enige wat ik hierin kan adviseren is om een onderzoek aan te maken via mijn collega's. Dit mag via de chat of je mag ons een bericht sturen via Facebook of Twitter. Misschien ook handig als jullie Niky1 FIXFOX de link van het topic meesturen. Zorg ervoor dat je de software gegevens bij de hand hebt (software en beveiliging updates) zodat deze vermeld kunnen worden in het onderzoek. Dan kunnen wij dit via ons aankaarten.
Niky1
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
FIXFOX ik heb contact met Samsung gehad via Messenger en kan nu via 3g gewoon bellen mijn probleem is doorgezet en gaan er nu aan werken. Ik hoop dat het spoedig is opgelost
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dank je wel voor de terugkoppeling Niky1
Je mag het eventueel ook nog bij ons aanmelden zodat via hier ook een onderzoek gestart kan worden.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
We horen uiteindelijk graag nog een update wanneer en hoe het uiteindelijk is opgelost 🙂
Heltje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb ook problemen met de laatste update
Mijn probleem is ik kan wel bellen buiten mijn WiFi maar kon niet op mijn 4g na gebeld te hebben met samsung 0889090100 kreeg ik het antwoord dat ik hem tijdelijk op 3/2g moet zetten en nu doet hij het weer.

Gr heltje
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dat is fijn om te horen dat dit werkt Heltje
Werkt dit ook bij jullie Niky1 FIXFOX?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hebben jullie nog een update voor ons Niky1 FIXFOX?
FIXFOX

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is nog altijd hetzelfde waarom komt
Samsung en ook Vodafone niet met informatie hoe het verloopt en wanneer je een update kunt verwachten
Of hoe lang dit nog duurt
EN waarom doet Vodafone soms net of er niets aan de hand is toen ik in de winkel kwam met dit probleem verwezen ze meteen alles wat mis ging maar naar Samsung. Maar als je producten verkoopt van Samsung dan mag Vodafone zelf ook wel wat meer verantwoording nemen en Samsung iets meer onder druk zetten en samen hun klanten op de hoogte houden wanneer we een oplossing kunnen verwachten
EN HET personeel van de Vodafone waar ik kom in Oss
Wel een beetje vriendelijker tegen mijn kunnen zijn
Mijn ervaring toen ik kwam met dit probleem had ik niet verwacht. Toen ik kwam om het toestel te kopen hadden ze alle tijd voor mijn. Maar kom je met een probleem hebben ze geen tijd en zijn ze gehaast
DIt moet ook niet kunnen
Dit personeel heeft ook een update nodig om te leren hoe ze met hun klanten omgaan
Niet de tijd nemen bij een aankoop. Maar ook de tijd geven als je met een probleem zit
Het zou hun sieren als ze dit ook deden
FIXFOX

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
OOp de site van Galaxy club kun je ook veel klachten zien van vele mensen met hetzelfde probleem zie hieronder en dit is aleen de melding de reacties kun je ook zien op de site


*content verwijderd door moderator ivm copyright*
FIXFOX

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het weghalen van hetzelfde probleem wat van een andere website komt. Is ook een vorm van het ontkennen dat er een probleem is.
Dus zeg ik maar Google erna en je vindt er nog meer dan je denkt...er zijn veel meldingen gemaakt
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic