sjonniesicco

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Problemen na update Huawei P20

Update: door

Vorige week heb ik een systeem update uitgevoerd op mijn telefoon. Nu heb ik een dashcam waarmee ik via de wifi die dashcam kan instellen en opgenomen bestanden kan downloaden of bekijken. Sinds de update verbind de telefoon niet meer met mijn dashcam omdat de wifi niet is verbonden met internet. Voor de update kreeg ik een popup dat de wifi geen internet had en of ik toch wilde verbinden. Nu kan ik dus niet meer met mijn telefoon verbinden met mijn dashcam. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Vorige week heb ik een systeem update uitgevoerd op mijn telefoon. Nu heb ik een dashcam waarmee ik via de wifi die dashcam kan instellen en opgenomen bestanden kan downloaden of bekijken. Sinds de update verbind de telefoon niet meer met mijn dashcam omdat de wifi niet is verbonden met internet. Voor de update kreeg ik een popup dat de wifi geen internet had en of ik toch wilde verbinden. Nu kan ik dus niet meer met mijn telefoon verbinden met mijn dashcam. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
7 Reacties 7
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@sjonniesicco wat vervelend dat je geen verbinding meer krijgt met de dashcam. Werkt internet op het toestel via wifi wel nog? Of helemaal niet meer? Dat is mij namelijk niet helemaal duidelijk. Je hebt het toestel ook opnieuw gestart? Zo ja, wat heb je nog meer geprobeerd?
sjonniesicco
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja, de wifi werkt gewoon. Als ik thuis ben kan ik gewoon op internet via WiFi.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je de koppeling van de dashcam ook eens verwijderd en opnieuw gekoppeld?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
We zijn benieuwd naar een update @sjonniesicco
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Indien er geen update komt, zal het topic gesloten worden.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic