Sticky Beantwoord

Problemen Red Together

  • 5 augustus 2019
  • 6 reacties
  • 2824 Bekeken

Ben je Red Together klant bij ons? Dan kun je problemen ervaren met het gebruik van mobiel internet. Voor de meeste klanten helpt een herstart van je toestel. Er is ook een storing met de weergave van het bundeltegoed. Hierdoor lijkt het alsof je Red Together datapot leeg is. Heb je onterechte datakosten buiten de bundel gemaakt? Geen zorgen, deze worden natuurlijk gecorrigeerd.

Wij zijn hard aan het werk om deze issues zo spoedig mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak! Zodra er meer info is zullen we dit delen via dit topic. Alvast bedankt voor jullie begrip.

Om een e-mail te ontvangen zodra er nieuws is over deze melding, moet je geregistreerd zijn op onze Community. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst (bovenaan de pagina, rechterkant). Als je wel al lid bent, dan klik je op 'Opties' onderaan dit bericht en dan op 'Topic Volgen'.

Verkorte link: www.vodafone.nl/act/c/problemenRedTogether
icon

Beste antwoord door Vodafone 14 augustus 2019, 15:33

UPDATE 14 augustus 15:30 uur

Er is een kleine groep klanten overgebleven waarbij de problemen met de bundelweergave van Red Together deze maand niet opgelost kunnen worden. Het blijkt namelijk toch een complex probleem te zijn. We hebben uiteraard een lijst van deze groep en wij nemen contact op met de getroffen klanten. We kunnen in ieder geval melden dat onterechte kosten in ieder geval worden gecorrigeerd. Problemen met het gebruik van internet zouden overigens wel helemaal verholpen moeten zijn. Is dit niet het geval? Neem dan even contact op met de klantenservice.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

6 reacties

UPDATE 6 augustus 10:30 uur

De verwachting is, onder voorbehoud, dat vanmiddag het bundeltegoed en het verbruik weer correct in My Vodafone zichtbaar is. Je kunt dan je actuele tegoed zien, je verbruik van de afgelopen dagen én de terechte kosten die gemaakt zijn. Op het moment dat dit ook daadwerkelijk online gezet wordt, sturen we hier nogmaals een update.
UPDATE 6 augustus 16:30 uur

Omdat we zeer zorgvuldig te werk gaan, heeft het proces enige vertraging opgelopen. Dit omdat we absoluut geen nieuwe issues willen creëren. De verwachting is, onder voorbehoud, dat vannacht de issues opgelost zijn.

Zoals eerder vermeld zal dan het bundeltegoed en verbruik weer correct in My Vodafone zichtbaar zijn. Je kunt dan je actuele tegoed zien, je verbruik van de afgelopen dagen én de terechte kosten die gemaakt zijn. Op het moment dat dit ook daadwerkelijk online gezet wordt, sturen we hier nogmaals een update.
UPDATE 7 augustus 9:30 uur

Helaas is het herstellen van de weergave van je bundel en verbruik in My Vodafone nog niet afgerond. We hebben op dit moment nog geen verwachte oplostijd. We houden je hier op de hoogte van de voortgang. Onze excuses voor het ongemak.
UPDATE 8 augustus 17:00 uur

Het bundeltegoed en het verbruik van je Red Together abonnement is, voor het grootste gedeelte van onze klanten, weer correct zichtbaar in My Vodafone. Mocht je toch nog een verkeerde weergave zien, dan wordt dit later op de avond rechtgezet.
UPDATE 9 augustus 13:30 uur

We zijn nog steeds zeer zorgvuldig bezig om de weergave van de Red Together informatie in My Vodafone te corrigeren. Door deze zorgvuldigheid gaat het langzamer dan verwacht en is de storing nog steeds niet voor al onze klanten opgelost. Dit betreft echter nog maar een kleine groep klanten. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en de tegenstrijdige berichten. Zodra de informatie in My Vodafone ook voor deze laatste groep ook rechtgezet is, plaatsen we weer een update.
UPDATE 14 augustus 15:30 uur

Er is een kleine groep klanten overgebleven waarbij de problemen met de bundelweergave van Red Together deze maand niet opgelost kunnen worden. Het blijkt namelijk toch een complex probleem te zijn. We hebben uiteraard een lijst van deze groep en wij nemen contact op met de getroffen klanten. We kunnen in ieder geval melden dat onterechte kosten in ieder geval worden gecorrigeerd. Problemen met het gebruik van internet zouden overigens wel helemaal verholpen moeten zijn. Is dit niet het geval? Neem dan even contact op met de klantenservice.