Beantwoord

Problemen weergave tegoed My Vodafone

  • 2 augustus 2019
  • 6 reacties
  • 5086 Bekeken

Op dit moment ervaren wij een storing met de weergave van het bundeltegoed via zowel de My Vodafone app als de website.
Dit betekent dat het bekijken van je tegoed via My Vodafone een foutmelding kan geven. Ook loopt de datum en tijd waarop het is bijgewerkt soms achter. De sms'jes met statusupdates over je bundeltegoed blijf je echter wel gewoon ontvangen.

Wij zijn hard aan het werk om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak! Zodra er meer info is zullen we dit delen via dit topic. Alvast bedankt voor jullie begrip.

Om een e-mail te ontvangen zodra er nieuws is over deze melding, moet je geregistreerd zijn op onze Community. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst (bovenaan de pagina, rechterkant). Als je wel al lid bent, dan klik je op 'Opties' onderaan dit bericht en dan op 'Topic Volgen'.

Mocht je er iets over willen melden omdat je ook last hebt van dit issue, dan kan dit via het volgende topic: https://forum.vodafone.nl/my-vodafone-60/storing-tegoeden-in-my-vodafone-299689

Verkorte link: https://www.vodafone.nl/act/c/StoringMyVodafonetegoed
icon

Beste antwoord door Vodafone 8 augustus 2019, 17:36

UPDATE 8 augustus 17:00 uur

Het bundeltegoed en verbruik van het Red Together abonnement is, voor het grootste gedeelte van onze klanten, weer correct zichtbaar in My Vodafone. Mocht je toch nog een verkeerde weergave zien, dan wordt dit later op de avond rechtgezet. De weergave van het tegoed en verbruik in My Vodafone van de overige abonnementen staat ook weer goed.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

6 reacties

Update 14:00 uur

Het probleem wordt nog steeds met de hoogste prio onderzocht. Maak je geen zorgen, we zijn hard aan het werk om dit zo snel mogelijk voor jou op te lossen. Eventuele onterechte datakosten worden gecorrigeerd.
UPDATE 6 augustus 10:30 uur

De verwachting is, onder voorbehoud, dat vanmiddag het bundeltegoed en het verbruik weer correct in My Vodafone zichtbaar is. Je kunt dan je actuele tegoed zien, je verbruik van de afgelopen dagen én de terechte kosten die gemaakt zijn. Op het moment dat dit ook daadwerkelijk online gezet wordt, sturen we hier nogmaals een update.
UPDATE 6 augustus 16:30 uur

Omdat we zeer zorgvuldig te werk gaan, heeft het proces enige vertraging opgelopen. Dit omdat we absoluut geen nieuwe issues willen creëren. De verwachting is, onder voorbehoud, dat vannacht de issues opgelost zijn.

Zoals eerder vermeld zal dan het bundeltegoed en verbruik weer correct in My Vodafone zichtbaar zijn. Je kunt dan je actuele tegoed zien, je verbruik van de afgelopen dagen én de terechte kosten die gemaakt zijn. Op het moment dat dit ook daadwerkelijk online gezet wordt, sturen we hier nogmaals een update.
UPDATE 7 augustus 9:30 uur

Helaas is het herstellen van de weergave van je bundel en verbruik in My Vodafone nog niet afgerond. We hebben op dit moment nog geen verwachte oplostijd. We houden je hier op de hoogte van de voortgang. Onze excuses voor het ongemak.
UPDATE 8 augustus 17:00 uur

Het bundeltegoed en verbruik van het Red Together abonnement is, voor het grootste gedeelte van onze klanten, weer correct zichtbaar in My Vodafone. Mocht je toch nog een verkeerde weergave zien, dan wordt dit later op de avond rechtgezet. De weergave van het tegoed en verbruik in My Vodafone van de overige abonnementen staat ook weer goed.
De storing wat betreft de weergave van het bundeltegoed concentreert zich nu voornamelijk nog op klanten met een Red Together abonnement. Informatie en updates hierover kun je volgen in het speciale Red Together topic: https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/problemen-red-together-299708.
Ik zal dit algemene topic nu dan ook sluiten.