Beantwoord

Providerlek?


Mijn pleegmoeder heeft voor mij een abonnement met een nieuw nummer geregeld, ik word helaas weleens gebeld door voor mij onbekende 06 nummers en nummers uit Bonaire, mijn vraag is is er een providerlek geweest? Zoja, dan wil ik een nieuw nummer.
icon

Beste antwoord door Energieboy 19 april 2019, 12:23

Hoi @MrB1998
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Hoe bedoel je een provider lek?
Dat klinkt wel heel erg schokkend en waarom denk je gelijk aan iets groots? Je nummer kan voorheen van iemand anders zijn geweest en deze is dan nu, na een lange tijd op de plank te hebben gelegen, weer zijn vrij gegeven. Die persoon kent waarschijnlijk het nummer nog en dan kan het zijn dat die je belt.

Daar zijn twee manieren voor om dit op te lossen. Als eerst zou je het nummer gewoon kunnen blokkeren in je telefoon (als deze zichtbaar is natuurlijk). Als dit nummer je dan nog eens belt dan zal je telefoon deze tegen houden. En de tweede oplossing is om een nieuw nummer aan te vragen bij de klantenservice van Vodafone.

Het aanvragen van een nieuw nummer kost € 11,69. Je krijgt een willekeurig nieuw nummer dat nog niet in gebruik is. Het duurt ongeveer 4 werkdagen om je nummer te wijzigen. Maar info: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/mobiel-nummer-wijzigen.shtml

Succes in ieder geval met je besluit. Alvast fijne Paasdagen gewenst.

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @MrB1998
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Hoe bedoel je een provider lek?
Dat klinkt wel heel erg schokkend en waarom denk je gelijk aan iets groots? Je nummer kan voorheen van iemand anders zijn geweest en deze is dan nu, na een lange tijd op de plank te hebben gelegen, weer zijn vrij gegeven. Die persoon kent waarschijnlijk het nummer nog en dan kan het zijn dat die je belt.

Daar zijn twee manieren voor om dit op te lossen. Als eerst zou je het nummer gewoon kunnen blokkeren in je telefoon (als deze zichtbaar is natuurlijk). Als dit nummer je dan nog eens belt dan zal je telefoon deze tegen houden. En de tweede oplossing is om een nieuw nummer aan te vragen bij de klantenservice van Vodafone.

Het aanvragen van een nieuw nummer kost € 11,69. Je krijgt een willekeurig nieuw nummer dat nog niet in gebruik is. Het duurt ongeveer 4 werkdagen om je nummer te wijzigen. Maar info: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/mobiel-nummer-wijzigen.shtml

Succes in ieder geval met je besluit. Alvast fijne Paasdagen gewenst.
Reputatie 5
Welke oplossing heb je gekozen @MrB1998 ?
Indien er geen antwoord komt @MrB1998 , zal het topic gesloten worden.