marco1972

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

pukcode doet het niet

goedemorgen.
ik moest mijn pukcode invoeren en daarna een nieuwe pincode,Maar dan zegt mijn telefoon dat ik nog maar enkele kansen heb om mijn pukcode heb om in te vullen.moet ik dan een nieuwe pincode aan vragen?gr.Marco
5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi marco1972
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Uiteraard ook een hele goede morgen gewenst 🙂
Kan je nu gewoon in je toestel of kan je daar nog niet in?
Een nieuwe pincode aanvragen kan niet, want die heb je zelf aangemaakt en zit in je toestel (en op je SIMkaart). Dus dat is niet mogelijk. Heb je meer keren een PUKcode ingevuld dan heb je kans dat je een nieuwe SIMkaart moet aanvragen. Het aanvragen van een nieuwe SIMkaart kan je het best doen bij een Vodafone Winkel (neem wel je ID kaart mee) of anders laten opsturen door Vodafone.

Heb je je PUKcode wel goed ingevuld? Want als je een verkeerde PUKcode invult dan zegt die ook dat deze niet goed is. Dit kan volgens mij slechts 10x en dan is die uitgeschakeld en kan je er niets meer mee. Je PUKcode kan je vinden in je My Vodafone.

Heb ik je hiermee geholpen met het antwoord? Geen dat aan Best Antwoord.
Is dit niet wat je wenst te horen, laat het dan nog even weten, dan probeer ik je verder te helpen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het inmiddels gelukt met de pukcode invoeren marco1972?
Zoals Energieboy aangeeft, staat de pukcode in My Vodafone (website). Kun je controleren of je de juiste pukcode hebt?
Mocht het niet werken, dan kun je de simkaart in een ander toestel stoppen. Vervolgens vul je de pukcode in en stop je hem terug in je eigen toestel.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
We ontvangen graag een update van jouw pukcode-troubles marco1972 . Mochten we geen reactie meer ontvangen, wordt dit topic op korte termijn gesloten.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic nu gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic