1
Vraag
2
Reacties
Brigitte1978

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Pukcode kwijt, waar vind ik die?

Hoi, ik ben mijn pukcode kwijt. Weet iemand hoe ik deze kan opvragen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi Brigitte1978
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je vindt de pukcode in My Vodafone. Als je op deze link klikt, kom je direct op de juiste pagina. Je vindt deze bovenaan de pagina in het witte veld onder het rode kopje “Toestel, sim en diensten". 

Ik kan niet inloggen in My Vodafone
Dit kan alleen via een desktop. Je telefoon is namelijk geblokkeerd dus My Vodafone via de app is natuurlijk geen optie. Is dit voor jou niet mogelijk? Dan is de pukcode enkel op te vragen via de klantenservice

Als inloggen niet lukt omdat de inloggegevens niet (meer) kloppen, bekijk dan dit topic voor hulp hierbij.

Let op: als je nog geen My Vodafone account hebt, kun je deze nu ook niet eerst aanmaken aangezien je daarvoor een sms’je moet ontvangen op je telefoon. Neem in dit geval dus ook contact op met de klantenservice

 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi Brigitte1978
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je vindt de pukcode in My Vodafone. Als je op deze link klikt, kom je direct op de juiste pagina. Je vindt deze bovenaan de pagina in het witte veld onder het rode kopje “Toestel, sim en diensten". 

Ik kan niet inloggen in My Vodafone
Dit kan alleen via een desktop. Je telefoon is namelijk geblokkeerd dus My Vodafone via de app is natuurlijk geen optie. Is dit voor jou niet mogelijk? Dan is de pukcode enkel op te vragen via de klantenservice

Als inloggen niet lukt omdat de inloggegevens niet (meer) kloppen, bekijk dan dit topic voor hulp hierbij.

Let op: als je nog geen My Vodafone account hebt, kun je deze nu ook niet eerst aanmaken aangezien je daarvoor een sms’je moet ontvangen op je telefoon. Neem in dit geval dus ook contact op met de klantenservice

 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je de pukcode gevonden @Brigitte1978?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic