Vraag

reactie op opzegging

  • 25 juni 2019
  • 2 reacties
  • 185 Bekeken

Heb op zondag 16 juni 2 abonnementen opgezegd omdat ze overbodig zijn geworden. E-mail ontvangen met daar de mededeling dat ze binnen 5 werkdagen contact zouden opnemen, maar nada. Is dait normaal?
Het enigste wat in constant hoor is dat ik kan verlengen. Uitermate irritant.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Klaas007
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend dat je je abonnementen wilt opzeggen. Voor mij niet, maar wel voor Vodafone ;)
Heb je de opzegging via de website gedaan? Normaal gezien zou je hier dan wel bericht van moeten krijgen. Mocht je het helemaal zeker willen weten, neem dan even contact op met de klantenservice van Vodafone (0800-0094), door ze te bellen of anders door een chat te starten.

Eventueel kan je ook een prive bericht achterlaten via Facebook of Twitter. Daar zitten ook mensen die je verder kunnen helpen. Via de community kan het niet omdat we hier als klanten onder elkaar zitten en met dit soort dingen kunnen we elkaar niet helpen :(

Succes in ieder geval. Als je eenmaal zelf je abonnement hebt gestopt kan je je nummer niet meer meenemen naar een nieuwe provider! Wel even op letten aub 🙂
Reputatie 6
Heb je ondertussen contact met ons opgenomen @Klaas007 ? Wel belangrijk om te doen want je kunt er nu niet automatisch vanuit gaan dat de abonnementen ook zijn opgezegd.