Klaas007

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

reactie op opzegging

Heb op zondag 16 juni 2 abonnementen opgezegd omdat ze overbodig zijn geworden. E-mail ontvangen met daar de mededeling dat ze binnen 5 werkdagen contact zouden opnemen, maar nada. Is dait normaal?
Het enigste wat in constant hoor is dat ik kan verlengen. Uitermate irritant.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Klaas007
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend dat je je abonnementen wilt opzeggen. Voor mij niet, maar wel voor Vodafone 😉
Heb je de opzegging via de website gedaan? Normaal gezien zou je hier dan wel bericht van moeten krijgen. Mocht je het helemaal zeker willen weten, neem dan even contact op met de klantenservice van Vodafone (0800-0094), door ze te bellen of anders door een chat te starten.

Eventueel kan je ook een prive bericht achterlaten via Facebook of Twitter. Daar zitten ook mensen die je verder kunnen helpen. Via de community kan het niet omdat we hier als klanten onder elkaar zitten en met dit soort dingen kunnen we elkaar niet helpen 😞

Succes in ieder geval. Als je eenmaal zelf je abonnement hebt gestopt kan je je nummer niet meer meenemen naar een nieuwe provider! Wel even op letten aub 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Klaas007
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend dat je je abonnementen wilt opzeggen. Voor mij niet, maar wel voor Vodafone 😉
Heb je de opzegging via de website gedaan? Normaal gezien zou je hier dan wel bericht van moeten krijgen. Mocht je het helemaal zeker willen weten, neem dan even contact op met de klantenservice van Vodafone (0800-0094), door ze te bellen of anders door een chat te starten.

Eventueel kan je ook een prive bericht achterlaten via Facebook of Twitter. Daar zitten ook mensen die je verder kunnen helpen. Via de community kan het niet omdat we hier als klanten onder elkaar zitten en met dit soort dingen kunnen we elkaar niet helpen 😞

Succes in ieder geval. Als je eenmaal zelf je abonnement hebt gestopt kan je je nummer niet meer meenemen naar een nieuwe provider! Wel even op letten aub 🙂
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Heb je ondertussen contact met ons opgenomen Klaas007 ? Wel belangrijk om te doen want je kunt er nu niet automatisch vanuit gaan dat de abonnementen ook zijn opgezegd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic