jokerene

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

red essential aanbieding

Ik wil die aanbieding van red essential. Deze loopt tot zondag maar ik ga dit weekend op 1 week op vakantie en wil niet het risico lopen dat mijn telefoon het niet doet in die week. Kan ik het bestellen en 1 week later laten uitvoeren?
7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi jokerene
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je al een abonnement bij Vodafone?
Zo ja, dan kan je toch je abonnement verlengen met dit nieuwe abonnement en zal deze ingaan zodra je oude abonnement afloopt. Daar heb je veder geen last van als je op vakantie bent. Ga er een beetje vanuit dat het gaat om een SIM Only abonnement?

Ben je nog geen klant dan kan je wel de aanvraag doen en heb je nog 1 maand opzegtermijn bij je oude provider, als daar je abonnement al is afgelopen. Anders moet je eerst wachten tot deze afloopt, dan kan je binnen 120 dagen de aanvraag doen. Je krijgt dan al wel een SIMkaart van Vodafone krijgen maar deze kan je laten bezorgen wanneer het je uitkomt.

Ik hoop dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd.
Mocht je nog meer vragen hebben dan hoor ik het graag of neem anders contact op met de klantenservice van Vodafone.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het klopt inderdaad wat Energieboy zegt. Of wil je letterlijk een nieuw abonnement afnemen (geen verlenging) jokerene?
jokerene
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Idd een nieuw abonnement. Met behoud van mijn nummer, ik zit nu bij KPN. Is dat mogelijk?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
jokerene wrote:
Idd een nieuw abonnement. Met behoud van mijn nummer, ik zit nu bij KPN. Is dat mogelijk?

Maar natuurlijk, tenminste, als je in de periode zit waar je van KPN mag overstappen. Of in ieder geval alvast een aanvraag mag doen met nummerbehoud. Als dat kan bij KPN en je zit in de juiste periode (meesten binnen 120 dagen voor je abonnement afloopt, maar dat kan je terug vinden bij KPN op de website, maar dit zal wel hetzelfde zijn als bij Vodafone). Zie ook: https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/nummerbehoud.shtml

Dan kan je nu bij Vodafone online je nieuwe abonnement af laten sluiten en aangeven dat je je nummer wenst mee te nemen en dan geef je op welk nummer, bij welke provider je vandaan komt en dan komt het allemaal in orde. Je abonnement gaat dan natuurlijk pas in op het moment dat KPN je contract heeft gestopt en het nummer heeft vrij gegeven (als je abonnement daar al is gestopt dan heb je 1 maand opzegtermijn). Maar dan heb je hier bij Vodafone al wel je nieuwe abonnement afgesloten (met de korting die wenst) en gaat deze pas als als KPN het nummer vrij geeft aan Vodafone.

Ik hoop dat je het een beetje begrijpt. Je kan je aanvraag doen via de website, of door klantenservice van Vodafone te bellen of langs een Vodafone winkel te gaan. Succes en als er nog vragen zijn dan hoor ik het wel 🙂
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer, topic wordt binnenkort gesloten.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic op slot gezet.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic