Beantwoord

Red essential exstra Data


Op 4 dagen na heb ik een maand een contract.
Op dit contract staat dat 3 kb data hen en 3 kb data extra.Nu heb ik de extra data nog steeds niet gehad.Heb het al gemeld via Facebook enz.Er wordt wel gereageerd met dat het goed komt,maar merk er niks van.Wat moet ik nog meer doen om het afgesloten contract te waarborgen.
icon

Beste antwoord door Steven 15 januari 2019, 12:04

Dan raad ik je aan om hierover contact op te nemen met mijn collega's @Trebles. Kun je ons een berichtje sturen via Facebook of Twitter?
Zij kunnen inzien waarom dit nog niet is toegevoegd. Zorg ervoor dat beide op exact hetzelfde adres staat.

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Hoi @Trebles
Welkom op de Community!

Non-Stop en de acties
Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's.

Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan.
Zie voor alle voorwaarden: http://voda.fo/ne/khac1
Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.
Zodra het wordt aangesloten, wordt er vanuit ons een sms gestuurd en zie je ook in my Vodafone de dubbele data erbij staan en op je factuur evt de 5 euro korting ( 5 euro korting: Red abonnementen na April 2017 aangesloten).

Ziggo: Zender pakket en het Veilig Online
In Mijn Ziggo kun je het extra zender pakket aanvragen samen met het veilig online pakket. Dit gaat dan ook via Ziggo. Je kunt dan ook kiezen uit:
•Ziggo Sport Totaal: zes premium sportkanalen
•Ziggo Movies & Series L met o.a. het beste van HBO
•Ziggo Kids: vijf zenders voor elke leeftijd
Meer hierover lees je hier: https://www.ziggo.nl/vodafone/extras/
Nog steeds geen exstra Data,net wel nw maand ingegaan.pffffff
Dan raad ik je aan om hierover contact op te nemen met mijn collega's @Trebles. Kun je ons een berichtje sturen via Facebook of Twitter?
Zij kunnen inzien waarom dit nog niet is toegevoegd. Zorg ervoor dat beide op exact hetzelfde adres staat.
Dank je voor je respons,het is inmiddels naar tevredenheid opgelost
Groet
Ah wat fijn om te lezen dat het opgelost is @Trebles