Heskes26

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Red essential pas afgesloten terwijl er sinds vandaag nieuwe prijzen en tarieven zijn

Ik heb nu een vodafone red essential abonnement met verdubbelaar want ik ben ook lid van ziggo wat loopt tot 17 april 2019. Vorige maand verlengt wat dus ingaat op 17 april. Nu zie ik op de site van vodafone dat dit abonnement veranderd is naar 10 gb en verdubbelaar naar 20 gb. Mag ik nu verwachten dat mijn abonement nu ook automatisch verlengt wordt naar deze 20 gb, omdat mijn abonnement red essential van 6 gb niet meer bestaat.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Nee, dat is niet te bereiken in Spanje. Ik raad je aan dan de chat te starten via My Vodafone of te bellen met +31 654 500 100

Bekijk in context

7 Reacties 7
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hi Heskes26

Op het moment van afsluiten ga je akkoord met de tarieven en inhoud van het abonnement op dat moment. Zodra onze prijzen wijzigen geldt dit niet voor afgesloten abonnementen.
Je kunt bellen met de afdeling migratie. Zij kunnen met je mee kijken of het mogelijk is om je abonnement om te zetten naar de nieuwe variant. Dit mag je aanvragen via de chat of via 0800-0200976.
Mijn collega's zijn aanwezig van maandag tot en met vrijdag van 08:00 uur tot en met 20:00 uur en op zaterdag van 08:00 uur tot en met 18:00 uur.
Laat je weten of het gelukt is?
Heskes26
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Ik heb net telefonisch contact gehad met Nicole van Vodafone. Volgens haar zit ik nog in de coulance periode. Alleen zij kan het nu niet omzetten omdat het nieuwe contract nu niet actief is. Zij stelde voor om op 18 april terug te bellen als het verlengcontract actief is. Dan zou het wel omgezet kunnen worden naar deze nieuwe versie met een data van 10 gb.
Met haar afgesproken dat ik 18 april hierover terug bel.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ah super dat het zo geregeld kan worden Heskes26 🙂
Heskes26
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Ik zit op dat moment (18 april) in Spanje, dat 800 nummer is vandaar uit ook bereikbaar of moet ik vanuit buitenland een ander nummer bellen ??
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Nee, dat is niet te bereiken in Spanje. Ik raad je aan dan de chat te starten via My Vodafone of te bellen met +31 654 500 100
Heskes26
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Dank voor de info. Ga dat zeker doen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Super, dan wens ik je nog een fijn verblijf!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic