clos

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red pro naar red together aanpassen binnen contract (zakelijk)

Kan een zakelijke klant binnen zijn lopende contract met een red pro select abonnement omgezet worden naar een Red Together abonnement binnen de contracts termijn?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi clos
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je kunt Red Together alleen activeren als de Red Together en Red Together Extra abonnementen onder één contract of klantnummer vallen. Dat betekent dat je mogelijk een contract moet overdragen. Zie hier hoe dat werkt. We raden je aan om daarna contact op te nemen met de klantenservice. Zij helpen je met het omzetten van de contracten naar een Red Together en Red Together Extra. Dit betekent dat de eventueel aanwezige Ziggo korting op één van de abonnementen komt te vervallen. Wel in ruil voor heel veel data.

Klantenservice: 0800 - 020 00 56 (normaal gezien voor abonnementen)
Klantenservice: 0800-0094 (normaal gezien voor zakelijke klanten)
Openingstijden: Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur.
Za 09.00 - 18.00 uur

Je kan ook op deze pagina een Bel mij terug actie aanmaken of met een medewerker van Vodafone chatten.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi clos
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je kunt Red Together alleen activeren als de Red Together en Red Together Extra abonnementen onder één contract of klantnummer vallen. Dat betekent dat je mogelijk een contract moet overdragen. Zie hier hoe dat werkt. We raden je aan om daarna contact op te nemen met de klantenservice. Zij helpen je met het omzetten van de contracten naar een Red Together en Red Together Extra. Dit betekent dat de eventueel aanwezige Ziggo korting op één van de abonnementen komt te vervallen. Wel in ruil voor heel veel data.

Klantenservice: 0800 - 020 00 56 (normaal gezien voor abonnementen)
Klantenservice: 0800-0094 (normaal gezien voor zakelijke klanten)
Openingstijden: Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur.
Za 09.00 - 18.00 uur

Je kan ook op deze pagina een Bel mij terug actie aanmaken of met een medewerker van Vodafone chatten.
clos
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Energieboy wrote:
Je kunt Red Together alleen activeren als de Red Together en Red Together Extra abonnementen onder één contract of klantnummer vallen. Dat betekent dat je mogelijk een contract moet overdragen. Zie hier hoe dat werkt. We raden je aan om daarna contact op te nemen met de klantenservice. Zij helpen je met het omzetten van de contracten naar een Red Together en Red Together Extra. Dit betekent dat de eventueel aanwezige Ziggo korting op één van de abonnementen komt te vervallen. Wel in ruil voor heel veel data.

Je kan ook op deze pagina een Bel mij terug actie aanmaken of met een medewerker van Vodafone chatten.



Deze informatie is bekend en geen antwoord op mijn vraag. Hhet gaan om nieuwe nummers die op mijn bestaande account er bij gaan komen, echter loopt mijn red pro select abonnement nog t/m 08-2019.

Mijn vraag is echt specifiek mbt mijn nummer dat dus al bestaat. Is deze aan te passen naar een red together zodat ik de red together Extra nummers (nieuwe aansluitingen) direct kan toevoegen?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Sorry maar ik geef wel degelijk antwoord op je vraag,
Je vraag: mijn nummer bestaat an en kan ik deze aanpassen naar een Red Together abonnement en dat je dan Red Together Extra nummer direct kan toevoegen.

Mijn antwoord: Als je al een abonnement hebt en je wilt overstappen naar een Red Together abonnement dan helpt de klantenservice je met het omzetten van je huidige contract naar je nieuwe Red Together contract, dit dus even in een lange zin uitgeschreven. Dit is de zin van Vodafone: Zij helpen je met het omzetten van de contracten naar een Red Together en Red Together Extra

Dus bij deze, het is mogelijk!
Neem contact op met de klantenservice van Vodafone en die helpen je daarmee verder (nummers heb ik hierboven al gegeven). Mooier kan ik het volgens mij niet maken, dacht ik.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Heb je ondertussen contact gehad met onze klantenservice clos ?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic