Redwan010

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red Together

Hallo gebruikers,

Ik ben geïnteresseerd in het afsluiten van een sim-only Red Together abonnement en de persoon met wie ik het wil delen, wilt een abonnement met een telefoon. Er is echter nog onduidelijkheid bij ons over de facturering en op wiens naam het abonnement komt te staan. Moeten we allebei een Red Together abonnement afsluiten of juist alleen 1 persoon?

Mvg,
R.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11823Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Redwan010
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het Red Together abonnement staat op 1 naam en de aangesloten abonnementen komen ook op die ene naam te staan. Je zal dus met de betreffende vrienden, familie of collega’s moeten regelen dat ze je elke maand geld betalen en de hoofd contractant moet het dan betalen aan Vodafone.

Ik heb begrepen dat dit nieuwe abonnement allemaal verloopt via specialisten (als je al klant bent) op het nummer 0800 - 22 66 789 (gratis). (Openingstijden maandag t/m vrijdag van 8:00 - 18:00 uur. Zaterdag van 08:00 - 20:00 uur. Via Twitter of Facebook kunnen we dit helaas niet regelen.)

Bellen kan ook met de klantenservice van Vodafone .

Je zou deze mensen kunnen bellen voor verdere vragen. Of loop even langs een Vodafone winkel.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11823Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Redwan010
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het Red Together abonnement staat op 1 naam en de aangesloten abonnementen komen ook op die ene naam te staan. Je zal dus met de betreffende vrienden, familie of collega’s moeten regelen dat ze je elke maand geld betalen en de hoofd contractant moet het dan betalen aan Vodafone.

Ik heb begrepen dat dit nieuwe abonnement allemaal verloopt via specialisten (als je al klant bent) op het nummer 0800 - 22 66 789 (gratis). (Openingstijden maandag t/m vrijdag van 8:00 - 18:00 uur. Zaterdag van 08:00 - 20:00 uur. Via Twitter of Facebook kunnen we dit helaas niet regelen.)

Bellen kan ook met de klantenservice van Vodafone .

Je zou deze mensen kunnen bellen voor verdere vragen. Of loop even langs een Vodafone winkel.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Kleine toevoeging: Het komt op 1 klantnummer te staan, niet een naam (kan evt wel ook op 1 naam gezet worden).
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic