Beantwoord

Red Together

  • 21 mei 2019
  • 7 reacties
  • 187 Bekeken

Hallo,

Hoe lang duurt het voordat je Red Together is aangesloten. Of wanneer hoor je hier meer van.

Vrijdag 17 mei aangevraagd maar nog niets gehoord.
icon

Beste antwoord door Energieboy 21 mei 2019, 15:16

Dan even bellen met de klantenservice van Vodafone of door een chat te starten 🙂
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Roald1963
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat ligt eraan wat je hebt gedaan.
Heb je vanaf een andere provider naar Vodafone de aanvraag gedaan en heb je je nummer willen behouden? Of loopt je contract nog bij Vodafone en ga je pas over op het moment dat je oude abonnement afloopt? Dit is moeilijk om te zeggen en daarom is het beter om contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone. Die kan je bellen maar je kan ook een chat starten.

Bovenstaande is wel de snelste manier om antwoord te krijgen. Wil je dit liever niet dan kan je ook een privé bericht sturen via Facebook of Twitter.

Via de community kan daar niet naar gekeken worden omdat we klanten onder elkaar zijn en dit soort dingen uitzoeken is dan niet mogelijk 😞
Hartelijk dank. Heb nu op mijn klantnummer een red abonnement en een Red Essential abonnement.
Deze wil ik gewoon omzetten naa Red Together voor 2 jaar.

Alleen ik hoor niets va Vodafone.En op twitter wordt er pas na 2 dagen gereageerd.👿
Reputatie 7
Badge +17
Dan even bellen met de klantenservice van Vodafone of door een chat te starten 🙂
Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's @Roald1963?
Hallo Steven,

Het probleem is al opgelost. Heb gechat met de klantenservice. 2 uur later waren de wijzigingen al doorgevoerd.

Weer top geregeld door Vodafone.👍
Reputatie 7
Badge +17
Bedankt voor het melden Roald1963.
Veel plezier met je abonnementen 😉
Super @Roald1963
Ik zal het topic sluiten.