Beantwoord

red together

  • 23 juni 2019
  • 8 reacties
  • 362 Bekeken

Leuk dat data delen
maar het werkt voor geen meter ik zit al drie weken te wachten tot het gaat werken
ik heb vol internet maar mijn vriendin totaal niet
en ze krijgen het maar niet voor elkaar om het te maken
sorry vodafone maar jullie houden ons nu al drie weken aan het lijntje
En we weten echt wel dat jullie je best doen
maar het word echt vervelend
en we kunnen niks nu
Het is niet te hopen dat we straks aan iets vast zitten wat niet werkt
icon

Beste antwoord door Steven 26 juni 2019, 03:06

Ik zal je een privébericht sturen ivm gegevens @daanhaefkens
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @daanhaefkens
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Jeetje zeg, dat is wel heel erg vervelend. Jij hebt Red Together en je vriendin Red Together Extra en jij krijgt wel 80GB (met Ziggo 160GB) maar je vriendin krijgt helemaal niets? Het contract van jullie beide staat wel op 1 naam (de hoofd persoon)? En in de app, kunnen jij het abonnement van je vriendin wel zien?

Deze vragen heeft Vodafone natuurlijk vast ook al met je doorgenomen, ben ik bang voor. Zelf kan ik niet zoveel want ik ben ook maar een klant en kan je alleen zeggen dat het bij mij wel direct goed ging. Dus het is echt iets dat niet altijd voorkomt. Uiteraard heel vervelend dat je moet overkomen, dat zeker. Je denkt iets goeds te krijgen en dan moet het ook gelijk werken.

Als Vodafone er al mee bezig is dan verwacht ik zelf toch echt wel dat ze daar zo snel mogelijk antwoord voor hebben en het oplossen. Eventueel zou je nog een privé bericht kunnen sturen via Facebook of Twitter. Tegenwoordig kan Steven, een moderator van Vodafone, ook voor kijken of die iets voor je kan betekenen. Moet je alleen even wachten tot die je bericht heeft gezien. Misschien kan hij iets voor je betekenen.

Het blijft vervelend en hoop dat ze het snel voor je oplossen. Maar toch nog een goed weekend gewenst en alvast fijne mooie warme dagen (laat de temperatuur niet teveel oplopen hoor, Vodafone doet ook z'n best).
Is het inmiddels al verholpen @daanhaefkens?
Hoi energieboy
dank voor je reactie
ik weet dat vodafone er druk mee bezig is ,en gelukkig blijf ik er nog wel rustig onder
maar dat komt doordat het bij mij wel werkt
we wachten het rustig af
Hoi steven

nee nog steeds niet opgelost
er zijn nu andere experts mee bezig buiten vodafone
die hebben contact gehad met de makers van het red pakket
en verder is het afwachten

dank
Top om te horen @Daan Haefkens
Kun je ons op de hoogte houden?
Mocht je willen dat ik eens met je meekijk, dan hoor ik het graag! Ik zal je dan een privébericht sturen.
Dag steven
ik zal jullie op de hoogte houden .
en al je eens mee wil kijken is altijd goed
ik begrijp dat ze bij vodafone er ook niet uit komen
Ik zal je een privébericht sturen ivm gegevens @daanhaefkens
Topic gesloten, is opgelost via privebericht.