Beantwoord

red together!

  • 6 augustus 2019
  • 11 reacties
  • 299 Bekeken

Goedenavond,

Ook even een vraag over het Red together abonnement!
ik heb een red together voor mijn gezin (totaal 4 personen), tevens heb ik ook ziggo dus heb ik 160 gig. (Afgesloten vanwege vakantie in het buitenland zodat we niet afhankelijk zijn van WiFi). Nu ben ik 3 weken in Frankrijk op vakantie, houd het dan in dat ik maar 80 gig kan verbruiken i.p.v. de 160 die ik heb? Kids willen graag op YouTube, Netflix etc. dus dit gaat snel met verbruik...

mvg. BD
icon

Beste antwoord door Energieboy 6 augustus 2019, 21:54

Hoi @Dubbeltje
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Voor gebruik in het buitenland is een fair use policy. Ik kan nu wel een heel verhaal gaan houden maar Vodafone heeft daar zelf al een eigen pagina voor: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/redelijk-gebruik.shtml

Vooral deze zin is erg belangrijk:
Ieder Red Together of Red Together Extra abonnement kan tot maximaal 20 GB in de EU gebruiken.

Mocht je nog vragen hebben, laat het weten.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Dubbeltje
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Voor gebruik in het buitenland is een fair use policy. Ik kan nu wel een heel verhaal gaan houden maar Vodafone heeft daar zelf al een eigen pagina voor: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/redelijk-gebruik.shtml

Vooral deze zin is erg belangrijk:
Ieder Red Together of Red Together Extra abonnement kan tot maximaal 20 GB in de EU gebruiken.

Mocht je nog vragen hebben, laat het weten.
Dank voor je snelle reactie! Dus als ik het goed begrijp mogen we dus maximaal 80 gig verbruiken in het buitenland met ons viertjes (4x20)? Wel een beetje jammer, speciaal voor de 160 gig abo gegaan ivm vakanties en dan niet afhankelijk van WiFi, maar dan heb je er niks aan! In Nederland krijgen we het nooit op ivm bijna overal WiFi! Kan binnenkort abo aanpassen, dan maar goedkoper abonnement nemen en dan op vakantie voor WiFi betalen ben dan goedkoper uit op jaarbasis!

Heb tijdens het afsluiten duidelijk vermeld dat we dan mooi een hoop data hebben voor in het buitenland, maar er is niks over vermeld dat we dus maar de helft hebben.... Jammer!

mvg. BD
Reputatie 7
Badge +17
Uh ja, dat haal ik daar ook uit, als ik eerlijk ben. Je mag dus 4x 20GB gebruiken en dat is in totaal 80GB voor tijdens je vakantie binnen de EU. Op de voorwaarden kan ik ook deze info vinden: Het gebruik van mobiel internet in NL/EU wordt afgerond per 1 kB. Een hoeveelheid van 1 GB staat gelijk aan 1000 MB. Voor de Red Together (Extra) abonnementen geldt een EU datalimiet van 20 GB per sim per maand. Als het datategoed voor 80% en 100% is verbruikt wordt een melding per SMS verstuurd.

Zie: https://www.vodafone.nl/_assets/downloads/tarieven/actueel/tarievenoverzicht_vodafone_red_together.pdf

Dus ik ga er vanuit dat je 4x 20GB kunt gebruiken. Eventueel kan je nog contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten.
Kijk nog meer slechte voor informatie ik heb ook mijn togheter abo. Genomen voor op vakantie veel internet te gebruiken na het afsluiten van dit dure abo. Krijg je eerst storing op het netwerk 3 dagen geen internet nu in Spanje nog steeds slechte internet mijn via Movistar is internet veel sneller gelukkig voor 1 jaar afgesloten SLECHTE VOOR INFO VODAFONE DOE DAAR WAT MEE ja tuurlijk staat in de kleine lettertjes vermeld
Dank jullie voor de reacties!

Voor een beetje service (ben al sinds mijn eerste abo jaren lid van Vodafone), hadden ze dit wel mogen melden bij het afsluiten.... Nu al dagen problemen met het niet kunnen inzien van je datategoed met de App! Vind het ook wel weer uitzonderlijk dat ze de vernieuwde app in het hoogseizoen d’r uitgooien als iedereen met vakantie is! Probeer klantenservice maar eens te bereiken...

mvg. BD
Reputatie 7
Badge +17
Nu al dagen problemen met het niet kunnen inzien van je datategoed met de App!
Heb je de app al eens delete op je telefoon en opnieuw geïnstalleerd? Is het dan nog steeds zo?
En als je inlogt via My Vodafone, kan je dan wel informatie vinden?
Ja heb ik al geprobeerd, helaas geen resultaat! We wachten het wel af....

nogmaals dank voor je reactie energieboy!

mvg. BD
Is het inmiddels verholpen bij je @Dubbeltje of speelt het nog steeds?
Bij sommige kan het issue nog spelen. Zie voor meer informatie https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/problemen-weergave-tegoed-my-vodafone-299687
Sinds gisteren 22:00 doet de app het weer! Fijn om het data tegoed weer te kunnen zien!

nogmaals dank aan allen voor de reacties!
mvg. BD
Reputatie 7
Badge +17
Sinds gisteren 22:00 doet de app het weer! Fijn om het data tegoed weer te kunnen zien!

nogmaals dank aan allen voor de reacties!
mvg. BD

Mooi om te lezen!
Bedankt voor het melden :)

Veel plezier en alvast een goed weekend gewenst.
Topic gesloten.