Eneskilic24

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red together abonnement

Hallo ik wil graag een red together abonnement aansluiten alleen mijn eigen abonnement verloopt in november hoe zit dat precies? Kan ik gewoon de red together abonnement aansluiten ?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Eneskilic24
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat leuk dat je overweegt om over te stappen naar Red Together. Dit kan je nu al doen, als je dit graag wilt. Je kunt Red Together alleen activeren als de Red Together en Red Together Extra abonnementen onder één contract of klantnummer vallen. Dat betekent dat je mogelijk een contract moet overdragen.

Zie hier hoe dat werkt. Ik wil je daarna aanraden om contact op te nemen met de klantenservice. Zij helpen je met het omzetten van de contracten naar een Red Together en Red Together Extra. Dit betekent dat de eventueel aanwezige Ziggo korting op één van de abonnementen komt te vervallen. Wel in ruil voor heel veel data.

Klantenservice: 0800 - 020 00 56
Openingstijden: Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur.
Za 09.00 - 18.00 uur

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Eneskilic24
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat leuk dat je overweegt om over te stappen naar Red Together. Dit kan je nu al doen, als je dit graag wilt. Je kunt Red Together alleen activeren als de Red Together en Red Together Extra abonnementen onder één contract of klantnummer vallen. Dat betekent dat je mogelijk een contract moet overdragen.

Zie hier hoe dat werkt. Ik wil je daarna aanraden om contact op te nemen met de klantenservice. Zij helpen je met het omzetten van de contracten naar een Red Together en Red Together Extra. Dit betekent dat de eventueel aanwezige Ziggo korting op één van de abonnementen komt te vervallen. Wel in ruil voor heel veel data.

Klantenservice: 0800 - 020 00 56
Openingstijden: Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur.
Za 09.00 - 18.00 uur
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het inmiddels gelukt of heb je het al aangevraagd Eneskilic24?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic