scholih

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Red together activeren in het buitenland.

Hallo, geregeld dat mijn dochter overstapt van Telfort naar Vodafone en samen dus een red together abbo. Telfort heeft aangegeven dat het nummer per 23 Febr a.s. omgezet wordt maar op 19 Febr vertrekt mijn dochter naar de 'Caribic' voor een Zeiltocht van 6 weken. Een en ander houdt in dat het nummer in het buitenland geactiveerd moet worden... Complicerende factor is dat ze vertrekken van Sint Maarten maar dat het niet te voorspellen is waar ze op moment van switchen is en of ze wel bereik heeft op dat moment (op zee, geen bereik). 1 volgende mogelijkheid kan dus ook wel de 25 ste o.i.d zijn

Hoe is dit te regelen ?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi scholih
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat klinkt als een hele leuke tocht. Op de dag van overzetten kan dit wel eens een hele dag duren, daarom zou ik me daar verder geen zorgen om maken en die dag als verloren beschouwen en accepteren dat ze even geen bereik heeft. Pas later op de dag en/of de volgende dag zou ik pas de SIMkaart van Vodafone erin stoppen (want als het goed is krijgt ze al wel binnenkort de nieuwe SIMkaart van Vodafone toegezonden). Daar heb je als het goed is al bericht van gehad?

Die nieuwe SIMkaart neemt ze gewoon mee op vakantie en doet ze erin zodra ze geen bereik meer heeft van Telfort en als het goed is dan zou die nieuwe SIMkaart van Vodafone het gewoon weer moeten doen. Doet die het nu niet dan kan ze bellen met de klantenservice van Vodafone en vragen of ze deze willen activeren, dat kunnen ze namelijk op afstand ook via de klantenservice.

Je kan hiervoor ook een bericht sturen via Twitter of Facebook. Je mag ook een chat starten. Dan kunnen ze de simkaart activeren.. Maar het gaat allemaal wel goed komen 🙂

Fijne vakantie en tijd en geniet!
En natuurlijk, welkom bij Vodafone :blush:

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi scholih
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat klinkt als een hele leuke tocht. Op de dag van overzetten kan dit wel eens een hele dag duren, daarom zou ik me daar verder geen zorgen om maken en die dag als verloren beschouwen en accepteren dat ze even geen bereik heeft. Pas later op de dag en/of de volgende dag zou ik pas de SIMkaart van Vodafone erin stoppen (want als het goed is krijgt ze al wel binnenkort de nieuwe SIMkaart van Vodafone toegezonden). Daar heb je als het goed is al bericht van gehad?

Die nieuwe SIMkaart neemt ze gewoon mee op vakantie en doet ze erin zodra ze geen bereik meer heeft van Telfort en als het goed is dan zou die nieuwe SIMkaart van Vodafone het gewoon weer moeten doen. Doet die het nu niet dan kan ze bellen met de klantenservice van Vodafone en vragen of ze deze willen activeren, dat kunnen ze namelijk op afstand ook via de klantenservice.

Je kan hiervoor ook een bericht sturen via Twitter of Facebook. Je mag ook een chat starten. Dan kunnen ze de simkaart activeren.. Maar het gaat allemaal wel goed komen 🙂

Fijne vakantie en tijd en geniet!
En natuurlijk, welkom bij Vodafone :blush:
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Was het antwoord van Energieboy duidelijk? Bij het uitblijven van een reactie gaan we dit topic sluiten.
scholih
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dag Marc, Was even niet erg in de gelegenheid om snel te reageren maar hierbij, hartelijk bedankt voor de informatie..Ze neemt gewoon de nieuwe sim mee en we kijken ter plekke en wanneer mogelijk om de sim te activeren, eventueel m.b.v. het thuisfront..

Nogmaals bedankt
mvg

Hans
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen probleem, graag gedaan. Prettig weekend. Ik heb het topic nu gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic